28/1/14

ΤΟ ΤΗΛΕΓΡΑΦΗΜΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΦΤΑΣΕ ΠΟΤΕ

Της Έρρικας Βαλλιάνου
(από το : crimenet.gr)
Ούτε και όταν προσπαθούσαν να μου πουν τι σημαίνει, ούτε όταν ρωτούσα τους γονείς μου, γιατί τα καλοκαίρια δεν πάμε στην Κεφαλονιά. Πολύ αργότερα κατάλαβα ότι σεισμός σημαίνει...
καταστροφή που ο άνθρωπος δεν μπορεί να την εξηγήσει με τη λογική, έστω και με τις λίγες γνώσεις που μπορεί να αντλήσει από τους ειδικούς επιστήμονες, τους σεισμολόγους...

Μετά κατάλαβα γιατί οι περισσότεροι σεισμολόγοι είναι Κεφαλονίτες, μετά κατάλαβα ότι σεισμός σημαίνει ξεριζωμός, μετά κατάλαβα ν' αντιμετωπίζω με δέος αυτό το... φυσικό φαινόμενο μέχρι που στο μυαλό μου για να μπορώ να το αντιμετωπίσω όταν βρίσκομαι στη πατρίδα, το κατέταξα στη σφαίρα του μεταφυσικού και της Αποκάλυψης...

Και στα δημοσιογραφικά μου χρόνια, έμαθα πως οι δημοσιογράφοι κάλυψαν το φονικό σεισμό του 1953, όταν ο Γιώργος Καράγιωργας μου διηγήθηκε πως έφθασε μ' ένα... σαπιοκάραβο στην ισοπεδωμένη Κεφαλονιά, στην αγωνία του για να μεταδώσει στην «Ακρόπολη» τα πρώτα ρεπορτάζ και πήγε να στείλει το τηλεγράφημα στην εφημερίδα του.

Με τη δημοσιογραφική ικανοποίηση πρόλαβε άλλους συναδέλφους του να το στείλει πρώτος και βγαίνοντας από το Ταχυδρομείο ένας ισχυρός σεισμός, καταπλάκωσε τα πάντα, τους υπαλλήλους, τους απεγνωσμένους κατοίκους που προσπαθούσαν να ειδοποιήσουν τους δικούς τους... Και το τηλεγράφημα δεν έφθασε ποτέ...

Από το antenna.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ο σχολιασμός επιτρέπεται μόνο σε εγγεγραμμένους χρήστες

About Me