24/10/14

ΕΛΠΕ-απάντηση:

Οι διαρκείς και χωρίς σταματημό πιέσεις οφείλονται εν πολλοίς σε συνεχείς προσφορές τραπεζικού χαρτοφυλακίου που θέλει ρευστότητα για τους δικούς του λόγους... Με κφση 1,4 δισ. ευρώ και P/bv 0,70... Άνετα διαχειρίσιμος ο δανεισμός τους...

ΕΛΠΕ(Ι): Με τη λειτουργία του νέου διυλιστηρίου στις εγκαταστάσεις της Ελευσίνας ο όμιλος των Ελληνικών Πετρελαίων ανέβηκε κατηγορία και συγκαταλέγεται πλέον στα πιο σύγχρονα διυλιστήρια στην Ευρώπη. 

Την περίοδο 2008 - 2012 τα Ελληνικά Πετρέλαια δαπάνησαν 1,4 δισ. ευρώ και μετέτρεψαν την απηρχαιωμένη μονάδα της Πετρόλα  σε διυλιστήριο παραγωγής ντίζελ αντικαθιστώντας πλήρως την παραγωγή μαζούτ που ήταν μία ζημιογόνος δραστηριότητα.

ΕΛΠΕ(ΙΙ): Με την επένδυση αυτή, τα περιθώρια διύλισης ενισχύθηκαν κατά 10 ολόκληρα δολάρια το βαρέλι (από -6,3 δολάρια εκτινάχθηκαν στα 4,1 δολάρια), η παραγωγή καλύπτει πλέον την ελλειμματική αγορά του ντίζελ στην Ελλάδα και υποκαθιστά τις εισαγωγές βελτιώνοντας το εμπορικό ισοζύγιο της χώρας


ΕΛΠΕ(ΙΙΙ): Τα δεδομένα είναι ότι η ελληνική αγορά παρουσιάζει σημάδια σταθεροποίησης, τα περιθώρια διύλισης δεν επηρεάζονται ούτε αρνητικά, ούτε θετικά από την πτώση του αργού αλλά ενδεχομένως η πτώση της τιμής του τελικού προϊόντος να βοηθήσει στην αύξηση της κατανάλωσης...

Ενώ και η ενίσχυση του δολαρίου έναντι του ευρώ βοηθά τον όμιλο, καθώς εισπράττει σε δολάρια και τα έξοδά του είναι σε ευρώ.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ο σχολιασμός επιτρέπεται μόνο σε εγγεγραμμένους χρήστες

About Me