28/7/14

O Tζεφ Μπρίτζες εξηγεί γιατί είναι παντρεμένος με την ίδια γυναίκα 40 χρόνια [εικόνες]

Ο διάσημος ηθοποιός Τζεφ Μπρίτζες είναι παντρεμένος με την σύζυγό του Σούζαν εδώ και 40 χρόνια, παρότι εργάζεται σε μια βιομηχανία που είναι γνωστή για τα διαζύγιά της.

Προκάλεσε εντύπωση όταν την περασμένη Παρασκευή απάντησε στο Reddit και στο «Ρώτησέ με ο,τιδήποτε» όταν τον ρώτησαν ποιό είναι το μυστικό του γάμου του.


«Εμαθα ότι είστε παντρεμένος με την ίδια σύζυγο από το 1977. Σε τι αποδίδετε την επιτυχία του γάμου σας σε μια βιομηχανία που είναι γνωστή για τις δύσκολες σχέσεις της;» τον ρώτησε ο redditor.



H απάντηση του Μπρίτζες ήταν οι παρακάτω τρεις λόγοι:

1. Το να αγαπάς κάποιον σημαίνει να τον στηρίζεις
«Αυτή η βιομηχανία πράγματι δεν φημίζεται για τις σχέσεις. Πάντοτε πίστευα ότι η σύζυγός μου τα καταφέρνει καλύτερα από μένα, εγώ δεν θα μπορούσα να κάνω ό,τι έχω καταφέρει χωρίς την στήριξή της. Πράγματι είμαστε παντρεμένοι από το 1977 και μάλιστα γνωριστήκαμε 2 χρόνια νωρίτερα. Τα κατάφερε αυτή η γυναίκα να κάνει όλες αυτές τις ταινίες μαζί μου».

2. Μικροπράγματα, όπως να ρωτάς πώς πήγε η μέρα της

Είναι βασικό να ξεχωρίζεις τη δουλειά στον κινηματογράφο από την οικογένειά σου και να την κρατάς μακριά. Ενα από τα πράγματα που προσπαθώ σκληρά να κάνω σε καθημερινή βάση είναι να τηλεφωνώ στη γυναίκα μου για να τη ρωτήσω τι πράγματα της συμβαίνουν στη ζωή της. Και να της λέω τι πράγματα συμβαίνουν στη δική μου ζωή. Οταν μένεις μακριά από το αγαπημένο πρόσωπο για καιρό, όπως συμβαίνει όταν έχω δουλειά, ατροφεί η σχέση αν δεν ενδιαφέρεσαι για καθημερινά, ασήμαντα μικροπράγματα.

3. Πάνω απ'όλα η αμοιβαία αγάπη


Κάτι άλλο σημαντικό στο να κρατήσεις έναν γάμο -ξέρω θα πείς ότι είμαι τρελός- είναι να απαντάς στο ερώτημα «τι είναι η αγάπη;». Οι λέξεις που μου έρχονται αυτή στο μυαλό είναι ανοιχτό μυαλό, κατανόηση, ευγένεια, καλοσύνη και βέβαια όλα αυτά θέλουν δουλειά. Ολοι έχουμε μια φωτεινή και μια σκοτεινή πλευρά. 


Πρέπει αυτό να το αναγνωρίσεις στον άλλο. Να συνειδητοποιήσεις ότι ο καθένας πρέπει να έχει την προσωπική του ιστορία σε κάθε δεδομένη στιγμή. Να ξέρεις ότι ο καθένας έχει την δική του εκδοχή της πραγματικότητας και αυτό να το σέβεσαι.

Ο 65χρονος Μπρίτζες παραμένει γοητευτικός παρά τα 65 του χρόνια, πολύ αδύνατος, και πρόσφατα έκανε τη διαφήμιση για την φίρμα Polo:

 


Ενας από τους ωραιότερους άνδρες στο Χόλιγουντ
 

 

 


 


 


Διαβάστε περισσότερα

Πηγή: O Tζεφ Μπρίτζες εξηγεί γιατί είναι παντρεμένος με την ίδια γυναίκα 40 χρόνια [εικόνες] | Ειδήσεις και νέα με άποψη http://www.iefimerida.gr/node/164816#ixzz38lhhONZB

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ο σχολιασμός επιτρέπεται μόνο σε εγγεγραμμένους χρήστες

About Me