14/7/14

Β. Παπαγεωργόπουλος: Στη φυλακή είναι ένας αθώος

Δευτέρα, 14 Ιουλίου 2014

Στο 5μελές με 3-2. Δύο εφέτες ψήφισαν υπέρ της πλήρους αθωότητάς μου!


Με ένα χειρόγραφο σημείωμα θέλησε να σχολιάσει την απόφαση του Πενταμελούς Εφετείου Κακουργημάτων, που τον καταδίκασε σε 12 χρόνια κάθειρξη για απλή συνέργεια στην υπεξαίρεση από τα ταμεία του δήμου Θεσσαλονίκης ο πρώην δήμαρχος, Βασίλης Παπαγεωργόπουλος.

“Στη φυλακή είναι ένας αθώος! Εξιλαστήριο θύμα!” αναφέρει μεταξύ άλλων στο σημείωμα του, ο κ. Παπαγεωργόπουλος, κάνοντας  παράλληλα έκκληση στον πρόεδρο του Αρείου Πάγου, την εισαγγελέα του Αρείου Πάγου, τον υπουργό Δικαιοσύνης και τον ίδιο τον πρωθυπουργό να ζητήσουν τον φάκελο της υπόθεσής μου και να ενημερωθούν για τον τρόπο που σπιλώθηκε όπως τονίζει ο πρώην δήμαρχος το όνομά του.

Διαβάστε αναλυτικά το σημείωμα του Βασίλη Παπαγεωργόπουλου:

Παρακαλώ ιδιαιτέρως τον πρόεδρο του Αρείου Πάγου, την εισαγγελέα του Αρείου Πάγου, τον υπουργό Δικαιοσύνης και τον ίδιο τον πρωθυπουργό να ζητήσουν τον φάκελο της υπόθεσής μου και να ενημερωθούν για τον τρόπο που σπιλώθηκε το όνομά μου, να ενημερωθούν για τον τρόπο που επετεύχθη ο εξοστρακισμός μου την πολιτική ζωή του τόπου, να ενημερωθούν για την πρωτοφανή διαδικασία με την οποία οδηγήθηκα στην φυλακή και την πρώτη φορά και σήμερα, χωρίς κανένα απολύτως αποδεικτικό στοιχείο και μετά από έξι αλλαγές του εναντίον μου κατηγορητηρίου, το οποίο κατέρρευσε μέσα στην αίθουσα του δικαστηρίου και τις έξι φορές.



Στη φυλακή μετά από μια μακρά διαδρομή προσφοράς στην πατρίδα, στη Θεσσαλονίκη, στην νεολαία, απόλυτου σεβασμού στο Σύνταγμα και τους Νόμους και χωρίς απόκτηση κάποιου σημαντικού περιουσιακού στοιχείου τα τελευταία 25 χρόνια! Στη φυλακή ένας αθώος! Εξιλαστήριο θύμα!

Δυστυχώς η σκευωρία κέρδισε για δεύτερη φορά. Στο Τριμελές με 3-0, στο 5μελές με 3-2. Δύο εφέτες ψήφισαν υπέρ της πλήρους αθωότητάς μου! Κι όμως οδηγούμαι και πάλι στην φυλακή. Ελπίζω ο Άρειος Πάγος να αντιληφθεί ότι η καταδίκη μου οφείλεται σε μια απόφαση σκοπιμότητας.

Τέλος, να πω ένα πολύ μεγάλο ευχαριστώ στους συμπατριώτες μου και στους συμπολίτες μου που με άπειρες εκδηλώσεις συμπαράστασης με στήριξαν στον ενάμισι αυτόν χρόνο της εξορίας, της απομόνωσης και της λάσπης. Δεν πίστεψαν τα ψέματα. Αντιλήφθηκαν τη σκευωρία. Δεν θα τους ξεχάσω ποτέ. Τους είμαι ευγνώμων.

Πηγή

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ο σχολιασμός επιτρέπεται μόνο σε εγγεγραμμένους χρήστες

About Me