4/7/14

Adidas, Nike και Warrior ερίζουν για τη φανέλα της Γιουνάιτεντ

  Προσφέρουν 750 εκατ. ευρώ!


ΜΟΝΟ ΣΤΟ «S&B»: Adidas, Nike και Warrior έχουν μπει στην τελική ευθεία της κούρσας για την εταιρεία που θα εξασφαλίσει την υπογραφή της Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ και ετοιμάζονται να διαλύσουν κάθε προηγούμενο ρεκόρ, προσφέροντας της μέχρι και 750 εκατ. ευρώ για δέκα χρόνια.

Το σίριαλ για την αθλητική εταιρεία που θα αναλάβει τον ρόλο του παρόχου αθλητικού υλικού για τους «Κόκκινους Διαβόλους» συνεχίζεται αμείωτο στο παρασκήνιο. Η νυν 10ετή συμφωνία του συλλόγου με τη Nike λήγει στο τέλος της σεζόν 2014-15 και παρόλο που η περασμένη χρονιά ήταν η χειρότερη στην σύγχρονη ιστορία της, η Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ παραμένει στην κορυφή της εμπορικότητας με συνέπεια οι εμπορικοί συνεργάτες της να απολαμβάνουν τεράστια προβολή.

Το BBC επιχείρησε να συνοψίσει τα μέχρι στιγμής δεδομένα για την συμφωνία που αναμένεται να είναι η μεγαλύτερη στην ιστορία της ποδοσφαιρικής βιομηχανίας. Σύμφωνα με το ρεπορτάζ, οι διοίκηση θα πασχίζει για να εξασφαλίσει μια συμφωνία που θα αποφέρει περίπου 75 εκατ. ευρώ το χρόνο. Το μέχρι στιγμής ρεκόρ κατέχει η συνεργασία Ρεάλ-Adidas που αποφέρει στη «Βασίλισσα» 39 εκατ. ετησίως. 

Από τη Nike επιβεβαιώνουν σε κάθε τόνο πως υπάρχει επιθυμία να συνεχίσει να κατασκευάζει την διάσημη κόκκινη φανέλα, εντούτοις υπάρχει προβληματισμός για το αν αξίζει να ξοδέψει τόσα χρήματα. Από την άλλη πλευρά, είναι συνεργάτης του συλλόγου από το 2002 και η συνεργασία αυτή έχει γίνει συνώνυμο της παρουσίας της στο ευρωπαϊκό ποδόσφαιρο. Η εταιρεία είχε το δικαίωμα για αποκλειστική κατάθεση προσφοράς, η περίοδος αυτή όμως έχει πλέον λήξει και το μοναδικό πλεονέκτημα της είναι πως δικαιούται να ισοφαρίσει την μεγαλύτερη προσφορά άλλης εταιρείας.

Η μεγάλη αντίπαλος, η Adidas, δεν έχει προχωρήσει σε επίσημη επιβεβαίωση του ενδιαφέροντος της, ωστόσο θεωρείται σίγουρο πως θα επιθυμήσει να «κλέψει» τη Γιουνάιτεντ καταφέρνοντας ένα δυνατό χτύπημα στην άσπονδη εχθρό Nike.

Ο τρίτος πόλος στην βιομηχανία του αθλητικού ιματισμού, η Puma, ασχολήθηκε δυνατά με το ζήτημα για κάποια περίοδο, αλλά πλέον μοιάζει να έχει αποχωρήσει από την διεκδίκηση ρίχνοντας όλο το βάρος στη συνεργασία της με την Άρσεναλ.

Δυνατά, όμως, φέρεται να έχει μπει στην διεκδίκηση η αμερικάνικη Warrior που μετά το τεράστιο «μπαμ» που έκανε πριν λίγα χρόνια, όταν ανέλαβε την εμφάνιση της Λίβερπουλ, θέλει να ασχοληθεί και με την έτερη διασημότερη ομάδα της Αγγλίας σφραγίζοντας για τα καλά την είσοδο της στον χώρο του ποδοσφαίρου.

Να θυμίσουμε πως η νέα σεζόν θα σηματοδοτήσει αλλαγή στον χορηγό της φανέλας της ομάδας. Η μάρκα αυτοκινήτων Chevrolet, της αυτοκινητοβιομηχανίας General Motors, θα έχει το λογότυπο της στην εμφάνιση της ομάδας με αντάλλαγμα το αστρονομικό ποσό των 67 εκατ. ευρώ το χρόνο.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ο σχολιασμός επιτρέπεται μόνο σε εγγεγραμμένους χρήστες

About Me