17/10/14

Η 29χρονη καρκινοπαθής Μπρίτανι Μέιναρντ ανακοινώνει την ευθανασία της

Η Μπρίτανι Μέιναρντ έγινε εθνικό σύμβολο, παλεύοντας να πεθάνει αξιοπρεπώς αφού νοσεί από καρκίνο σε τελικό στάδιο.Στην τελευταία συνέντευξή της εξηγεί πώς θα φύγει.  

Η Μπρίτανι Μέιναρντ είναι μία γενναία γυναίκα. Στη νέα της συνέντευξη, η 29χρονη καρκινοπαθής, που έχει γίνει διάσημη στην Αμερική, ανακοίνωσε την απόφασή της να πεθάνει με αξιοπρέπεια, όπως λέει, έχοντας νοσήσει από καρκίνο στον εγκέφαλο και βρισκόμενη στο τελικό στάδιο.
Η 1η Νοεμβρίου θα είναι η πιο σημαντική μέρα της ζωή της, αφού την έχει ορίσει ως την ημέρα του θανάτου της!«Επιλέγω να υποφέρω λιγότερο και να σταματήσω να δίνω πόνο σε μένα κα την οικογένειά μου», λέει στη συνέντευξή της στοαμερικάνικο περιοδικό People.
Υπερασπίζεται δημόσια την απόφασή της για ευθανασία και δηλώνει ότι δεν περίμενε πως θα γίνει εθνικό σύμβολο. Η όμορφη πρώην δασκάλα έγινε viral και προκάλεσε αίσθηση με το εξάλεπτο βίντεό της (έχει πάνω από 7 εκατομμύρια views), όπου μιλούσε για τον νομικό αγώνα της να καταφέρει να δώσει τέλος στη ζωή της.  
Μαζί με την οικογένειά της μετακόμισε στο Όρεγκον, όπου είναι η πρώτη πολιτεία που νομιμοποίησε το δικαίωμα του να αποφασίσει κάποιος να πεθάνει. Η Μπρίτανι αποκάλυψε στο περιοδικό ότιεπέλεξε την 1η Νοεμβρίου, μία μέρα μετά τα γενέθλια του συζύγου της και λίγες εβδομάδες πριν τα δικά της 30στά γενέθλια: «Η ιδέα ότι θα γιορτάσω τα γενέθλιά μου μετά τη διάγνωση είναι πολύ σκληρή. Νιώθω, όμως, πολύ τυχερή που περιτριγυρίζομαι από αγάπη».
Η ίδια περιέγραψε πώς ακριβώς θα συμβούν όλα: «Θα έχω δίπλα μου τον άντρα μου, την καλύτερή μου φίλη, τη μητέρα μου και τον πατριό μου, ο οποίος θα θα διαλύσει 100 χάπια σεροβαρβιτάλης σε νερό, που θα πιω και θα γλιστρήσω σε έναν ύπνο χωρίς γυρισμό».
Η Μπρίτανι Μέιναρντ, όμως, εξήγησε ότι δεν επιλέγει να πεθάνει επειδή έτσι απλά το αποφάσισε: «Τα φάρμακα που μου χορηγούν τα παίρνω. Ακολουθώ την αγωγή. Δεν είμαι αυτοκτονική! Αν ήμουν θα αρνιόμουν τη φαρμακευτική αγωγή εδώ και καιρό. Δεν θέλω να πεθάνω, αλλά θα πεθάνω. Και θέλω να πεθάνω με τους δικούς μου όρους».  
Πηγή thetoc.gr

Διάβασε περισσότερα στο: Η 29χρονη καρκινοπαθής Μπρίτανι Μέιναρντ ανακοινώνει την ευθανασία της | gazzetta.gr
Follow us: @gazzetta_gr on Twitter | gazzetta.gr on Facebook

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ο σχολιασμός επιτρέπεται μόνο σε εγγεγραμμένους χρήστες

About Me