6/9/14

Ο Ρονάλντο τα «πήρε» πίσω και η Σάικ δημιουργεί... φαντασιώσεις!


mail to
«ΠΑΡΕΡΜΗΝΕΥΤΗΚΑΝ ΟΙ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΜΟΥ», ΛΕΕΙ Ο ΠΟΡΤΟΓΑΛΟΣ

Ο Ρονάλντο τα «πήρε» πίσω και η Σάικ δημιουργεί... φαντασιώσεις!

Ο Ρονάλντο τα «πήρε» πίσω και η Σάικ δημιουργεί... φαντασιώσεις!
Μετά τον ντόρο που δημιουργήθηκε από τα σχόλια του Κριστιάνο Ρονάλντο για τις μεταγραφές που έκανε η Ρεάλ Μαδρίτης, ο Πορτογάλος μέσω Twitter προσπαθεί να τα… μαζέψει! Ο Ρονάλντο είχε κριτικάρει τις μεταγραφές και τις αποχωρήσεις στην Ρεάλ λέγοντας πριν λίγες μέρες: «Έχω μια ξεκάθαρη άποψη, αλλά δεν μου επιτρέπεται πάντα να λέω αυτό που σκέφτομαι.


 
Αλλιώς αύριο θα είμαι σε όλα τα πρωτοσέλιδα, όλων των εφημερίδων και δεν το θέλω. Αν ήμουν εγώ υπεύθυνος, ίσως να μην τα είχα κάνει έτσι ακριβώς τα πράγματα»
Ο πρόεδρος της Ρεάλ, Φλορεντίνο Πέρεθ, χθες θέλησε να ρίξει τους τόνους λέγοντας ότι ο Ρονάλντο δεν ήθελε να αμφισβητήσει τον σύλλογο και ο ίδιος τώρα «τιτίβισε» ότι οι δηλώσεις του παρερμηνεύτηκαν και πως οι νέοι του συμπαίκτες είναι κορυφαίοι.
«Οι δηλώσεις μου παρερμηνεύτηκαν. Χθες άκουσα τον πρόεδρο και είμαι μαζί του 100%. Οι νέοι μου συμπαίκτες είναι κορυφαίοι και με αυτούς συμπληρώθηκε μια σπουδαία ομάδα. Πάμε για τα πάντα! Μια αγκαλιά και Hala Madrid», ήταν το tweet του Ρονάλντο.
Από την άλλη, η αγαπημένη του Πορτογάλου, η Ρωσίδα καλλονή, Ιρίνα Σάικ, με την απάντηση της για το αν ο παίκτης της Ρεάλ μπορεί κάποια στιγμή να πάρει μεταγραφή για την Παρί Σεν Ζερμέν, έδωσε «τροφή» για φήμες.
«Ο Ρονάλντο στην Παρί; Δεν ξέρω, δεν ασχολούμαι με τα ποδοσφαιρικά θέματα του. Εγώ ξέρω μόνο ότι αγαπώ το Παρίσι και κάθε φορά που έρχομαι είμαι χαρούμενη», δήλωσε η Σάικ.


Τα όσα αναγράφονται στη στήλη είναι προιόν δημοσιογραφικής έρευνας και δεν αποτελούν προτροπή αγοράς, πώλησης ή διακράτησης μετοχών

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ο σχολιασμός επιτρέπεται μόνο σε εγγεγραμμένους χρήστες

About Me