19/8/14

ΜΕΤΚΑ-απάντηση: Από τον Μάνο Χατζηδάκη

Με το ρυθμό που εκτελεί τα έργα της η ΜΕΤΚΑ αν δεν προσθέσει νέο ανεκτέλεστο σε ενάμιση με δύο χρόνια θα έχει μηδενίσει από δυνητικό αντικείμενο δραστηριότητας.

Βέβαια, υπάρχει η συμμετοχή στον διαγωνισμό των περιφερειακών αεροδρομίων ωστόσο η ανάθεση των διαγωνισμών του ΤΑΙΠΕΔ δεν φημίζεται για την ταχύτητα της. 



Οι γεωγραφικές ζώνες που η ΜΕΤΚΑ δραστηριοποιείται ως εργολάβος δεν βρίσκονται και στην καλύτερη κατάσταση από πλευράς ηρεμίας δημιουργώντας ένα θέμα ορατότητας για την μεσοπρόθεσμη προοπτική ανάθεσης νέων έργων με υψηλά περιθώρια.
Όταν μια βιομηχανική εταιρία καταφέρνει να μειώσει τον καθαρό δανεισμό της στο μισό σε δύο χρόνια και μάλιστα σε περιβάλλον που μόνο ευνοϊκό δεν μπορεί να χαρακτηριστεί  έχει αυτόματα αποκτήσει ένα πλεονέκτημα από την εμπειρία της διαχείρισης της κρίσης προς όφελος της.

Δεν είναι εύκολες οι αγορές που δραστηριοποιείται ο όμιλος. Αν το συγκρίνουμε όμως με την προ 2012 κατάσταση τότε μάλλον οι λύσεις και οι επιλογές που έχει πλέον η Μυτιληναίος είναι πολύ περισσότερες...

Και δίνουν τον απαραίτητο χρόνο για νέους σχεδιασμούς στο θέμα της χρηματοδότησης αλλά και των κεφαλαιουχικών επενδύσεων.

Οι θετικοί καταλύτες βρίσκονται στην διατήρηση των τιμών του αλουμινίου σε υψηλά επίπεδα που πιθανώς θα επιτρέψουν την ασφάλιση μέρους της μελλοντικής παραγωγής (hedging), στην ανάληψη νέων έργων από την ΜΕΤΚΑ και στην πιο αποτελεσματική λειτουργία της αγοράς ενέργειας στην Ελλάδα.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ο σχολιασμός επιτρέπεται μόνο σε εγγεγραμμένους χρήστες

About Me