27/12/13

«Ανάσα» για τις πωλήσεις της Μουζάκης

27/12/13

του Στέφανου Κοτζαμάνη
Η καλυτέρευση των πωλήσεων της εταιρίας οφείλεται στη στροφή που παρατηρείται στην ελληνική κοινωνία εξ' αιτίας της οικονομικής κρίσης. Τι εκτιμούν κύκλοι προσκείμενοι στην Μουζάκης.
Οι νοικοκυρές... ξαναπιάνουν το βελόνι! –«Ανάσα» για τις πωλήσεις της Μουζάκης
Βλέποντας κάποιος τη φετινή πορεία των πωλήσεων της Μουζάκης σε επίπεδο μητρικής εταιρείας, διαπιστώνει πως η υποχώρηση είναι σαφώς περιορισμένη στο εννεάμηνο (6,7 έναντι 7 εκατ. ευρώ) και ειδικότερα για τρίτο τρίμηνο είναι ανοδική (1,95 έναντι 1,76 εκατ. ευρώ).Η καλή αυτή πορεία που εκτιμάται ότι συνεχίστηκε και κατά το τελευταίο τρίμηνο της χρονιάς, οφείλεται στη στροφή που παρατηρείται στην ελληνική κοινωνία εξ' αιτίας της οικονομικής κρίσης και έχει ως αποτέλεσμα οι ελληνίδες νοικοκυρές να ξαναπιάσουν τη βελόνα και το πλέξιμο, επανερχόμενες ως ένα βαθμό στις συνήθειες των μανάδων τους!
Κύκλοι προσκείμενοι στην εισηγμένη εταιρεία διαπιστώνουν και αυτοί μια τέτοια τάση στη συμπεριφορά των νοικοκυρών, επισημαίνοντας πως αυτό συμβαίνει για δύο κυρίως λόγους:
Πρώτον, λόγω της ανάγκης για επιδιόρθωση των ρούχων προκειμένου να μειωθεί το κόστος απόκτησης καινούριων. Το διαθέσιμο εισόδημα των νοικοκυριών έχει συρρικνωθεί δραστικά και τα καταναλωτικά πρότυπα του παρελθόντος... έχουν ήδη ξεχαστεί. Όσες νοικοκυρές ξέρουν, επιδιορθώνουν τα ρούχα της οικογένειας, ενώ όσες δεν ξέρουν, επισκέπτονται ολοένα και συχνότερα τα επιδιορθωτήρια.
Τα καταστήματα αυτά που σπάνιζαν πριν από το ξέσπασμα της οικονομικής κρίσης, έχουν αρχίσει και πάλι να εμφανίζονται στις γειτονιές, αλλά ακόμη και σε μεγάλα super markets. Ενδεικτικά μάλιστα αναφέρεται ότι μέσα σε γνωστότατη αλυσίδα λιανικής, στο κατάστημα της Εθνικής Οδού, υπάρχει στο β' όροφο επιδιορθωτήριο κατάστημα, έκτασης γύρω στα είκοσι τετραγωνικά μέτρα που απασχολεί πάνω από πέντε εργαζόμενους!
Και δεύτερον, γιατί σε εποχές κρίσης όπου το ηθικό είναι ιδιαίτερα πεσμένο και η ψυχολογία ιδιαίτερα χαμηλή, το πλέξιμο και το ράψιμο που είναι κατ' εξοχήν δημιουργικές ενασχολήσεις, αποτελούν ένα πρώτης τάξεως «φάρμακο» για ολοένα και μεγαλύτερο ποσοστό του πληθυσμού.
Η στροφή λοιπόν των νοικοκυριών προς τις συνήθειες των μανάδων τους, βοηθά αναμφίβολα και τις πωλήσεις της Μουζάκης (κλωστές), η οποία φυσικά καλείται να αντιμετωπίσει σοβαρές προκλήσεις λόγω της γενικότερης κατάστασης στην οικονομία.
«Βαλλόμεθα πανταχόθεν, αλλά εξακολουθούμε να είμαστε όρθιοι και να παλεύουμε προκειμένου να διατηρήσουμε τη βιωσιμότητα της εταιρείας και τις θέσεις εργασίας» ανέφεραν κύκλοι προσκείμενοι στην εισηγμένη, υπονοώντας πιθανότατα τις μαζικές εισαγωγές χαμηλού κόστους και ποιότητας προϊόντων από την Κίνα, αλλά και την ανυπαρξία πολιτικής από την πλευρά της Ελλάδας, η οποία θα στηρίξει ουσιαστικά την ελληνική παραγωγή (ευρύτερες θέσεις των Ελλήνων κλωστοϋφαντουργών)

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ο σχολιασμός επιτρέπεται μόνο σε εγγεγραμμένους χρήστες

About Me