22/7/13

Η νέα ρύθμιση αποτελεί τρανή απόδειξη του τιμωρητικού τρόπου που λειτουργεί το ελληνικό δημόσιο.
Στην αρχή έδωσε κίνητρα για αγορά μεγάλου κυβισμού αυτοκινήτων. Είπαμε, γίναμε Ευρώπη.

Μετά έστησε τη φάκα.


Φόρος πολυτελείας και εξοντωτικά τέλη κυκλόφορίας.

Όσοι τα αντέχουν τα αντέχουν (μλκία είναι να πληρώνεις τέτοια χαράτσια...αλλά λέμε τώρα), οι υπόλοιποι προσαρμόστηκαν: 

Μικρά κυβικά, τουρμπάτα με ικανοποιητικά όμως χαρακτηριστικά. Ford, VW, Audi, BMW, Mercedes 

όλες οι εταιρείες έχουν πολύ καλά αυτόκίνητα από 1000 μέχρι 1800 κυβικά...  και γλυτώσαμε τα χαράτσια!

Αμ δε! Μόλις ο φουκαράς ο ¨Ελληνας προσαρμόστηκε, έρχεται ο "νέος τρόπος υπολογισμού" των τελών...

Όχι να εξορθολογίσει το σύστημα (άσχετα αν όντως μπορεί να είναι δικαιότερο), αλλά για να τσιμπήσει στο δόκανο αυτόν που πήρε το νέο Α3 στα 1200 κυβικά!
Αθάνατο ελληνικό κράτος. Ασυνεπές μέχρι εκεί που δεν παίρνει άλλο. Να μη μπορείς να προγραμματίσεις ούτε καν το επόμενό σου αυτοκίνητο.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ο σχολιασμός επιτρέπεται μόνο σε εγγεγραμμένους χρήστες

About Me