Το 1930, ιδρύεται στην Κωνσταντινούπολη από τον
Γρηγόρη Σαράντη η εταιρία που έμελλε να διαμορφώσει το τοπίο των
επιχειρήσεων καλλωπισμού στην Ελλάδα.
Με αντικείμενο την αντιπροσώπευση και διάθεση καλλυντικών πολυτελείας, η εταιρία, που μέχρι σήμερα φέρει το όνομά του ιδρυτή της, αποτελεί σημείο αναφοράς για τον επιχειρηματικό κόσμο στον κλάδο των καλλυντικών προϊόντων.
10 χρόνια μετά, το 1965,
με τη δημιουργία νέων εργοστασιακών εγκαταστάσεων στο Μαρούσι, η
εταιρία Σαράντης εγκαινίαζει μία αυτόνομη παραγωγική δραστηριότητα, με
πρώτα προϊόντα τα καλλυντικά Prosar και Clochard.
Με αντικείμενο την αντιπροσώπευση και διάθεση καλλυντικών πολυτελείας, η εταιρία, που μέχρι σήμερα φέρει το όνομά του ιδρυτή της, αποτελεί σημείο αναφοράς για τον επιχειρηματικό κόσμο στον κλάδο των καλλυντικών προϊόντων.
Το 1956,
η πολιτική κατάσταση επιτάσσει τη μεταφορά της έδρας της εταιρίας στην
Αθήνα. Το γεγονός αυτό γίνεται η απαρχή της μεγάλης ανάπτυξης της
επιχείρησης, η οποία έχει ήδη αποκτήσει βαθειά γνώση του αντικειμένου
στο οποίο δραστηριοποιείται.

Τα δύο αυτά brands
εξακολουθούν ακόμα και σήμερα να αποτελούν διαχρονικές αξίες στο χώρο
της κοσμετολογίας, έχοντας διαγράψει μία επιτυχημένη πορεία στην
περιποίηση γενεών!
Η δεκαετία του 1980 βρίσκει
τον Όμιλο Σαράντη να αναπτύσσει μία σαφή στρατηγική ανάπτυξης και
επέκτασης των δραστηριοτήτων του. Συνάπτονται νέες συνεργασίες με
ηγετικές εταιρίες καλλυντικών της Ευρώπης και της Αμερικής (Estee
Lauder, Clinique κ.α.), ενώ οι συνεχώς αυξανόμενες καταναλωτικές
επιθυμίες καλύπτονται με νέα, πρωτοποριακά προϊόντα.
Η δεκαετία του 1990 είναι
από τις πλέον δυναμικές για τον Όμιλο Σαράντη. Η στρατηγική της
διαρκούς επέκτασης αποδίδει καρπούς και η οικονομική συγκυρία ευνοεί την
ανάπτυξη των κλάδων στους οποίους δραστηριοποιείται ο Όμιλος. Νέα,
ιδιοπαραγώμενα προϊόντα τοποθετούνται στα «ράφια» ενός όλο και
περισσότερο ευρέως δικτύου διανομής.
Σημαντικό σημάδι της ανθοφορίας του Ομίλου αποτελεί η επέκτασή του στην αγορά των Βαλκανίων το 1995,
προσδίδοντας στη δραστηριότητά του πολυεθνικό χαρακτήρα.
Είναι από τις πρώτες Ελληνικές εταιρίες που διεισδύουν στην αγορά αυτή, κάτι που συνιστά ένα ποιοτικό άλμα, ειδικά για τα δεδομένα της περιόδου εκείνης. Σήμερα, ο Όμιλος έχει παρουσία, πέρα από την Ελλάδα, σε επτά χώρες στην Α. Ευρώπη, με ισάριθμες θυγατρικές: Πολωνία, Ρουμανία, Βουλγαρία, Σερβία, Σκόπια ,Τσεχία και Ουγγαρία.
Το 1997, ο Όμιλος Σαράντη επεκτείνει το φάσμα των δραστηριοτήτων του, ξεκινώντας την παραγωγή προϊόντων οικιακής χρήσης.
Η διετία 1997-1999
εγκαινιάζει την κτηριακή «αναδιάρθρωση» του Ομίλου. Οι αποθηκευτικοί
χώροι και το κέντρο διανομής μεταφέρονται το 1997 σε νέες, υπερσύγχρονες
εγκαταστάσεις στα Οινόφυτα Βοιωτίας, σε μία ιδιόκτητη έκταση 98
στρεμμάτων και 27.000 τ.μ. κτιριακής κάλυψης. Τον Αύγουστο του 1999
μεταφέρονται στον ίδιο χώρο και οι παραγωγικές εγκαταστάσεις του Ομίλου.
Το 2002 συνάπτεται
joint venture με την Estee Lauder , κίνηση που ενισχύει τη
δραστηριότητα του Ομίλου στο χώρο των καλλυντικών επιλεκτικής διανομής.
Αυτή η στρατηγικής σημασίας απόφαση ενισχύει περαιτέρω την παρουσία του
Ομίλου τόσο στην Ελλάδα, όσο και στις αγορές της Ρουμανίας και της
Βουλγαρίας.
Το 2004 ολοκληρώνεται
το πλάνο συγχωνεύσεων των θυγατρικών εταιριών του Ομίλου στην Ελλάδα,
σχηματίζοντας μία δυναμική, ισχυρή εταιρία με μακρά παράδοση και σίγουρα
ένα πολλά υποσχόμενο μέλλον!
To 2005 χαρακτηρίζεται από μια σειρά από ενέργειες που εξυπηρετούν τα στρατηγικά σχέδια του Ομίλου για επέκταση των δραστηριοτήτων του στην Ανατολική Ευρώπη και περαιτέρω ενίσχυση του portfolio των ιδιοπαραγώμενων προϊόντων του στις βασικές κατηγορίες δραστηριοποίησης του. Επίσης εντατικοποιήθηκαν οι ενέργειες για τη σύσταση θυγατρικής εταιρείας στην Ουγγαρία εντός του 2006. Επιπρόσθετα, κατά τη διάρκεια του 2005 πραγματοποιήθηκαν επιτυχώς τα επαναλανσάρισματα του STR8 και του Carroten, ενώ παράλληλα συνάφθηκαν νέες συνεργασίες για τη διάθεση νέων καλλυντικών όπως Prada, miss sixty, Jo Μalone, κα.
Το 2006 ο Όμιλος συμπληρώνει 50 'Σπουδαία' χρόνια στην Ελληνική αγορά προσφέροντας 'Σπουδαία Προϊόντα' για τις καθημερινές ανάγκες 100 εκ. καταναλωτών στην ευρύτερη περιοχή της Ανατολικής και Νοτιανατολικής Ευρώπης. Παράλληλα, το 2006 συστάθηκε η θυγατρική του Ομίλου στην Ουγγαρία.
Το 2007 και το 2008 συνεχίζεται η δυναμική ανάπτυξη του Ομίλου σε όλους τους τομείς και σε όλες τις χώρες δραστηριοποίησής του. Χαρακτηριστικό της αναπτυξιακής εξέλιξης του Ομίλου αποτελούν οι εξαγορές της ρουμανικής εταιρείας καλλυντικών ELMIPLANT και της ουγγρικής εταιρείας προιόντων συσκευασίας τροφίμων TRADE 90 που πραγματοποιήθηκαν το 2007 και το 2008 αντίστοιχα.
Στα πλαίσια της περαιτέρω ενδυνάμωσης της παρουσίας του στην Ανατολική Ευρώπη και επίτευξης του στρατηγικού του στόχου να καταστεί μια από τις ηγετικές εταιρείες διανομής καταναλωτικών προϊόντων στην περιοχή, ο Όμιλος Σαράντη, προέβη το 2010 στην εξαγορά του προϊόντος KOLASTYNA, που περιλαμβάνει προϊόντα φροντίδας προσώπου και σώματος καθώς και προϊόντα αντηλιακής προστασίας και το 2011 στην εξαγορά των προιόντων οικιακής χρήσης DOMET στην Ουγγαρία και TOPSTAR στην Σερβία, που δραστηριοποιούνται στην κατηγορία εργαλείων - μέσων καθαρισμού για το νοικοκυριό.
Επιπρόσθετα, το 2011 ο Ομιλος ενδυναμώνει περαιτέρω τον κλάδο Υγείας και Φροντίδας με την εξαγορά της εταιρείας Δ. ΚΟΥΚΟΥΖΕΛΗΣ ΕΠΕ. Μέσω της εξαγοράς αυτής ο όμιλος απέκτησε την μακροχρόνια διανομή των προϊόντων PIC και SERENITY του Ιταλικού Ομίλου ARTSANA καθώς και των Ιαπωνικών πιεσόμετρων ALPK2.
Τον Νοέμβριο του 2011 ο Ομιλος Σαράντη ανέλαβε την αντιπροσώπευση των εμπορικών σημάτων KOLYNOS, ACT, DENIM, TESORI D ORIENTE, VIDAL και LEOCREMA τα οποία είναι προιόντα περιποίησης προσώπου και σώματος που πρωτύτερα διένειμε η εταιρεία Notos Com.
Τέλος, τον Δεκέμβριο του 2011 ο Ομιλος ενισχύει περαιτέρω το προιοντικό του χαρτοφυλάκιο αναλαμβάνοντας την αντιπροσώπευση του εμπορικού σήματος VAPONA. Τα προιόντα VAPONA ανήκουν στην κατηγορία των εντομοαπωθητικών προιόντων και συγκεκριμένα πρόκειται για προιόντα για τον σκόρο και για έρποντα και ιπτάμενα έντομα. Παράλληλα, τον Δεκέμβριο του 2011 συστάθηκε η θυγατρική του Ομίλου στην Βοσνία.
Οι αναπτυξιακές κινήσεις του Ομίλου συνεχίζονται και το 2012 με την ανάληψη της αντιπροσωπείας του οίκου La Prairie Switzerland στην Ελλάδα. Ο οίκος La Prairie έχει ιστορία 80 ετών, ενώ τα προιόντα του κατατάσονται μεταξύ των κορυφαίων προιόντων προσωπικής περιποίησης και φροντίδας.
Επιπρόσθετα, από τον Μάιο του 2012 η εταιρεία ανέλαβε την αντιπροσώπευση των σημάτων Colour Catcher και Keep it White στην Ελλάδα, προιόντα που ανήκουν στην spoteless Group με την οποία η εταιρεία ήδη συνεργάζεται στη διανομή και αντιπροσώπευση της Vapona. Το Colour Catcher είναι ο ηγέτης των χρωμοπαγίδων σε ευρωπαικό επίπεδο.
Από τους πρωτοπόρους στον εγχώριο επιχειρηματικό κόσμο, ο Όμιλος Σαράντη εισάγεται στο Χρηματιστήριο Αξιών Αθηνών το 1994, αποκτώντας τα εχέγγυα για μία διαρκώς ανοδική πορεία.

Είναι από τις πρώτες Ελληνικές εταιρίες που διεισδύουν στην αγορά αυτή, κάτι που συνιστά ένα ποιοτικό άλμα, ειδικά για τα δεδομένα της περιόδου εκείνης. Σήμερα, ο Όμιλος έχει παρουσία, πέρα από την Ελλάδα, σε επτά χώρες στην Α. Ευρώπη, με ισάριθμες θυγατρικές: Πολωνία, Ρουμανία, Βουλγαρία, Σερβία, Σκόπια ,Τσεχία και Ουγγαρία.


To 2005 χαρακτηρίζεται από μια σειρά από ενέργειες που εξυπηρετούν τα στρατηγικά σχέδια του Ομίλου για επέκταση των δραστηριοτήτων του στην Ανατολική Ευρώπη και περαιτέρω ενίσχυση του portfolio των ιδιοπαραγώμενων προϊόντων του στις βασικές κατηγορίες δραστηριοποίησης του. Επίσης εντατικοποιήθηκαν οι ενέργειες για τη σύσταση θυγατρικής εταιρείας στην Ουγγαρία εντός του 2006. Επιπρόσθετα, κατά τη διάρκεια του 2005 πραγματοποιήθηκαν επιτυχώς τα επαναλανσάρισματα του STR8 και του Carroten, ενώ παράλληλα συνάφθηκαν νέες συνεργασίες για τη διάθεση νέων καλλυντικών όπως Prada, miss sixty, Jo Μalone, κα.
Το 2006 ο Όμιλος συμπληρώνει 50 'Σπουδαία' χρόνια στην Ελληνική αγορά προσφέροντας 'Σπουδαία Προϊόντα' για τις καθημερινές ανάγκες 100 εκ. καταναλωτών στην ευρύτερη περιοχή της Ανατολικής και Νοτιανατολικής Ευρώπης. Παράλληλα, το 2006 συστάθηκε η θυγατρική του Ομίλου στην Ουγγαρία.
Το 2007 και το 2008 συνεχίζεται η δυναμική ανάπτυξη του Ομίλου σε όλους τους τομείς και σε όλες τις χώρες δραστηριοποίησής του. Χαρακτηριστικό της αναπτυξιακής εξέλιξης του Ομίλου αποτελούν οι εξαγορές της ρουμανικής εταιρείας καλλυντικών ELMIPLANT και της ουγγρικής εταιρείας προιόντων συσκευασίας τροφίμων TRADE 90 που πραγματοποιήθηκαν το 2007 και το 2008 αντίστοιχα.
Στα πλαίσια της περαιτέρω ενδυνάμωσης της παρουσίας του στην Ανατολική Ευρώπη και επίτευξης του στρατηγικού του στόχου να καταστεί μια από τις ηγετικές εταιρείες διανομής καταναλωτικών προϊόντων στην περιοχή, ο Όμιλος Σαράντη, προέβη το 2010 στην εξαγορά του προϊόντος KOLASTYNA, που περιλαμβάνει προϊόντα φροντίδας προσώπου και σώματος καθώς και προϊόντα αντηλιακής προστασίας και το 2011 στην εξαγορά των προιόντων οικιακής χρήσης DOMET στην Ουγγαρία και TOPSTAR στην Σερβία, που δραστηριοποιούνται στην κατηγορία εργαλείων - μέσων καθαρισμού για το νοικοκυριό.
Επιπρόσθετα, το 2011 ο Ομιλος ενδυναμώνει περαιτέρω τον κλάδο Υγείας και Φροντίδας με την εξαγορά της εταιρείας Δ. ΚΟΥΚΟΥΖΕΛΗΣ ΕΠΕ. Μέσω της εξαγοράς αυτής ο όμιλος απέκτησε την μακροχρόνια διανομή των προϊόντων PIC και SERENITY του Ιταλικού Ομίλου ARTSANA καθώς και των Ιαπωνικών πιεσόμετρων ALPK2.
Τον Νοέμβριο του 2011 ο Ομιλος Σαράντη ανέλαβε την αντιπροσώπευση των εμπορικών σημάτων KOLYNOS, ACT, DENIM, TESORI D ORIENTE, VIDAL και LEOCREMA τα οποία είναι προιόντα περιποίησης προσώπου και σώματος που πρωτύτερα διένειμε η εταιρεία Notos Com.
Τέλος, τον Δεκέμβριο του 2011 ο Ομιλος ενισχύει περαιτέρω το προιοντικό του χαρτοφυλάκιο αναλαμβάνοντας την αντιπροσώπευση του εμπορικού σήματος VAPONA. Τα προιόντα VAPONA ανήκουν στην κατηγορία των εντομοαπωθητικών προιόντων και συγκεκριμένα πρόκειται για προιόντα για τον σκόρο και για έρποντα και ιπτάμενα έντομα. Παράλληλα, τον Δεκέμβριο του 2011 συστάθηκε η θυγατρική του Ομίλου στην Βοσνία.
Οι αναπτυξιακές κινήσεις του Ομίλου συνεχίζονται και το 2012 με την ανάληψη της αντιπροσωπείας του οίκου La Prairie Switzerland στην Ελλάδα. Ο οίκος La Prairie έχει ιστορία 80 ετών, ενώ τα προιόντα του κατατάσονται μεταξύ των κορυφαίων προιόντων προσωπικής περιποίησης και φροντίδας.
Επιπρόσθετα, από τον Μάιο του 2012 η εταιρεία ανέλαβε την αντιπροσώπευση των σημάτων Colour Catcher και Keep it White στην Ελλάδα, προιόντα που ανήκουν στην spoteless Group με την οποία η εταιρεία ήδη συνεργάζεται στη διανομή και αντιπροσώπευση της Vapona. Το Colour Catcher είναι ο ηγέτης των χρωμοπαγίδων σε ευρωπαικό επίπεδο.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Ο σχολιασμός επιτρέπεται μόνο σε εγγεγραμμένους χρήστες