Πτώση των δραστηριοτήτων των βιομηχανιών που διακινούν μέσω του ΟΛΘ
συμβατικά φορτία (πρώτες ύλες)
καταγράφεται στο β’ εξάμηνο, με τη διακίνηση
Εμπορευματο/Κιβωτίων να κυμαίνεται στα ίδια περίπου επίπεδα του α’ εξαμήνου.
Την ίδια ώρα, η διοίκηση του ΟΛΘ εκτιμά ότι τα μεγέθη του Οργανισμού θα
επηρεαστούν από τον ρυθμό
εξομάλυνσης της παγκόσμιας οικονομικής κρίσης.
Σε ότι αφορά
τους παράγοντες χρηματοοικονομικού
κινδύνου, η εταιρεία συνεχίζει και στο β’ εξάμηνο να μην
εκτίθεται σε σημαντικούς τέτοιους κινδύνους όπως κίνδυνο αγοράς, μεταβολές σε
συναλλαγματικές ισοτιμίες, τιμές αγοράς, πιστωτικό
κίνδυνο και κίνδυνο ρευστότητας.
Το λιμάνι της Θεσσαλονίκης, που
εξυπηρετεί φορτία της Βορείου Ελλάδος, αλλά και της Νότιας Βαλκανικής
επηρεάζεται από τις εξελίξεις στην οικονομία, την παραγωγή και το εμπόριο στην
περιοχή.
Σημειώνεται ότι στο α’ εξάμηνο του έτους κατεγράφη μείωση του
κύκλου εργασιών κατά 8,85%, στα 24,83 εκατ. ευρώ, τα κέρδη μειώθηκαν κατά
8,88%, στα 11,73 εκατ. ευρώ, ενώ τα αποτελέσματα μετά από φόρους ανήλθαν στο
ποσό των 9.219.156 ευρώ, έναντι των 10.117.959 ευρώ του αντίστοιχου εξαμήνου
του 2012, μειωμένα κατά 8,88%.
Ειδικότερα και σε ότι αφορά στον κύκλο εργασιών, η πτώση κατά 8,8%
οφείλεται κυρίως στη μείωση της διακίνησης κατά 20,55% στο χύδην φορτίο,
που είχε ως αποτέλεσμα οι πωλήσεις του Συμβατικού Λιμένα να μειωθούν κατά
18,77%, ενώ η διακίνηση κοντέινερς σε TEUS παρουσίασε μείωση 2,36% ενώ οι
πωλήσεις του ΣΕΜΠΟ παρουσίασαν μηδαμινή μείωση 0,06%.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Ο σχολιασμός επιτρέπεται μόνο σε εγγεγραμμένους χρήστες