2/7/15

ΝΑΙ και ΟΧΙ - [Σκέψεις] από τον Ανδρέα Κόρδα [ Greek Trader ]









ΝΑΙ και ΟΧΙ - [Σκέψεις]

Πέρα από τα καυστικά μου σχόλια ανά καιρούς, ενάντια στους νυν και τους πρώην κυβερνώντες, για όλα αυτά που ζούμε τα τελευταία 5 χρόνια, δεν έχω πάρει σαφή θέση για το ΝΑΙ και το ΟΧΙ ...και το κάνω με αίσθημα ευθύνης και όχι αδιαφορίας ή ως κρυψίνους που δεν αποκαλύπτω τις σκέψεις μου, τις απόψεις μου και τα αισθήματα μου.

Με έχουνε καλέσει 10δες "φίλοι FB" αλλά και καλοί φίλοι, σε EVENT του Facebook, για συγκεντρώσεις ή για υποστήριξη ...του ΝΑΙ,... και άλλοι τόσοι ...υπέρ του ΟΧΙ, και δεν έχω αποδεχθεί ούτε τα μεν, ούτε τα δε. Ούτε GOING, ούτε MAYBE. Μια στο τόσο, κάνω κάποια LIKE σε λογικές και επιχειρήματα που υποστηρίζουνε το ένα, και σε λογικές που υποστηρίζουνε το άλλο στον τοίχο μου, ή και σε σχόλια φίλων.

Εξηγώ λοιπόν γιατί τηρώ αυτή τη στάση από το 1ο λεπτό, ...όπως και από το 1ο λεπτό έχω αποφασίσει τι θα ψηφίσω (σε περίπτωση φυσικά που δεν αλλάξει κάτι και πάμε τελικά για δημοψήφισμα με πολωτικό χαρακτήρα.).

1) ΘΕΤΙΚΗ ΨΗΦΟΣ υπέρ κάποιας επιλογής
Έχω 10 πολύ καλούς λόγους να ψηφίσω ΝΑΙ, μα έχω και 10 πολύ καλούς λόγους να ψηφίσω ΟΧΙ.

2) ΑΡΝΗΤΙΚΗ ΨΗΦΟΣ κατά κάποιας επιλογής
Έχω 10 πολύ καλούς λόγους ΝΑ ΜΗΝ ψηφίσω το ΝΑΙ και να το απορρίψω, μα έχω και 10 πολύ καλούς λόγους ΝΑ ΜΗΝ ψηφίσω το ΟΧΙ και να το απορρίψω.

Δε θα μπω σε ανάλυση για την βαρύτητα του κάθε λόγου, διότι ο καθένας αντιλαμβάνεται διαφορετικά τα πράγματα.

Για παράδειγμα. Το γεγονός ότι ο πατέρας σου έχει στηθεί σε εκτελεστικό απόσπασμα Γερμανών, στα Καλάβρυτα, και τη γλίτωσε τελευταία στιγμή λόγο ηλικίας, όταν αποφασίστηκε να βγούνε (τελικά) τα μικρά παιδιά... σε τι σειρά στη λίστα προτεραιότητας θα το βάζατε εσείς ?

- Άλλος θα το έβαζε 1ο στη σειρά, ενώ άλλος θα κοίταγε μπροστά και όχι στο χθες.

- Άλλος θα έβρισκε ομοιότητες στην κατακτητική πολιτική της Γερμανίας που επωφελείται από την φτωχοποίηση των λαών και την προκαλεί έντεχνα, και άλλος θα κοίταγε περισσότερο τις ευθύνες των Ελληνικών κυβερνήσεων που τους το επιτρέψανε, με την ανικανότητα τους και με την τραγική ανηθικότητα τους απέναντι στο λαό.

Οπότε ΟΛΟΙ λέμε ΝΑΙ στην Ευρωπαϊκή Ένωση, μα και ΟΛΟΙ λέμε ΟΧΙ... σε ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΑΘΛΙΑ Ευρωπαϊκή Ένωση, η οποία θέλει μεγάλες αλλαγές και βελτιώσεις, ...ειδικά στον τρόπο που προσεγγίζει τον ΑΝΘΡΩΠΟ, αφού τον καθιστά ΥΠΟΔΕΕΣΤΕΡΟ του χρήματος.

Κατανοώ ΑΠΟΛΥΤΑ την ψήφο σας, όποια και να είναι αυτή, και δε θα είμαι ΕΓΩ αυτός που θα σας κρίνω για αυτήν. Ο καθένας έχει τα δικά του καθημερινά αδιέξοδα, που εγώ δεν γνωρίζω, και έχει δικαίωμα να αποφασίσει με γνώμονα αυτά.

Αυτό που ΔΕΝ ΚΑΤΑΝΟΩ και ΚΑΤΑΔΙΚΑΖΩ, είναι κάτι «φασισταριά», και από τις δυο πλευρές, και από την πλευρά του ΝΑΙ και από την πλευρά του ΟΧΙ... που σκούζουν, βρίζουν, προσβάλλουν, απαγορεύουν το δικαίωμα του καθενός να έχει δική του διαφορετική οπτική γωνία, και με βαριές εκφράσεις καταφέρονται εναντίον κάθε «ΕΧΘΡΟΥ» όπως το αντιλαμβάνονται οι ίδιοι, χωρίς να ξέρουν αν αυτός ο «ΕΧΘΡΟΣ» μπορεί να μην έχει γάλα να ταΐσει το παιδάκι του, να είναι άνεργος 5 χρόνια, ή να πήγε στο ΑΤΜ να πάρει λεφτά για τα φάρμακα του και να μην μπόρεσε να βρει.

ΟΛΟΙ έχουνε τις δικές τους αγωνίες, και για άλλους η ελπίδα τους είναι το ΝΑΙ, και για άλλους η ελπίδα τους είναι το ΟΧΙ. Αυτό πρέπει να το σεβαστούμε. 
Μπορούμε να διαφωνούμε, να σβήνουμε φίλους, να μπλοκάρουμε άτομα λόγο διαφορετικών αντιλήψεων... αλλά ΔΕΝ μπορούμε να φερόμαστε σα φασίστες και ρατσιστές... και να καλλιεργούμε το ΜΙΣΟΣ και το ΔΙΧΑΣΜΟ ανάμεσα μας.

Ειδικά δε μάλιστα από κάτι «ψευτοπολιτικάντηδες για τα μπάζα», που λόγο του κομματικού τους συμφέροντος, επειδή γλύφουν, γλύψανε στο παρελθόν, ή θέλουν να γλείψουν κι αυτοί στο μέλλον κάποιο κοκαλάκι, προσβάλλουν την νοημοσύνη και τη φιλοσοφία ζωής των άλλων, και «όποιον πάρει το βρομόστομα τους», στο διάβα τους.

ΤΡΙΑ (3) δεδομένα έχω και μόνο σε αυτά μένω:

1) Επειδή βλέπω και στο περιβάλλον μου, αλλά και στους φίλους εδώ, εξαιρετικά άτομα, υπέροχους φίλους, καταπληκτικά μυαλά, παθιασμένους δημοκράτες... να υποστηρίζουν άλλοι το ΝΑΙ και άλλοι το ΟΧΙ..., 
...θεωρώ ΔΕΔΟΜΕΝΟ πως η επιλογή του καθενός έχει να κάνει αποκλειστικά με τα βιώματα του, τις ανάγκες του, και τον τρόπο σκέψης του σχετικά με την οικονομική κρίση της Ελλάδος, και καμία σχέση δεν έχει με ΚΑΛΟΥΣ, ΚΑΚΟΥΣ χαρακτήρες, ΠΡΟΔΟΤΕΣ, ΡΕΜΑΛΙΑ… κι ένα σωρό απαράδεκτους χαρακτηρισμούς που διαβάζω… και από υποστηριχτές του ΝΑΙ, και από υποστηριχτές του ΟΧΙ.

2) Ότι και αν πιστεύουμε, και ότι και αν ψηφίσουμε τελικά.. θεωρώ ΔΕΔΟΜΕΝΟ πως ΟΛΟΙ ΑΝΕΞΑΙΡΕΤΩΣ στο μυαλό μας επιδιώκουμε το ΚΑΛΟ και ΚΑΛΥΤΕΡΟ, για την πατρίδα μας, με πολύ αγωνία και έγνοια… για τις δραματικές εξελίξεις, 
Απλά, αυτό το ΚΑΛΟ και ΚΑΛΥΤΕΡΟ που όλοι επιδιώκουμε, μπορεί να μην το ξέρουμε με τόση βεβαιότητα.

Άλλοι θα επιλέξουν το "καλύτερο", και άλλοι το "λιγότερο χειρότερο", χωρίς κανείς να γνωρίζει (ας μη γελιόμαστε από ψευδαισθήσεις που μας τρέφουν οι δημαγωγοί και των 2 παρατάξεών), ...χωρίς κανείς να γνωρίζει ποιο θα αποδειχθεί ΚΑΛΟ και ΚΑΛΥΤΕΡΟ... σε 5 χρόνια από τώρα,

3) Επειδή όπως όλοι κι εγώ δεν γνωρίζω το μέλλον, τηρώ αυτή τη στάση και θα αποφύγω μέχρι τέλους να κάνω επιχειρηματολογία υπέρ του ΝΑΙ ή υπέρ του ΟΧΙ, διότι δεν θέλω να επηρεάσω ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΑΝΑΠΕ ΜΟΥ, κάποιον που ζει το προσωπικό του δράμα ΣΤΟΝ ΔΡΟΜΟ.

Καλή τύχη στην πατρίδα μας !!!
Αυτό ΘΕΛΟΥΜΕ ΟΛΟΙ, ανεξάρτητα από το πόσο μεγάλη σύγχυση έχουμε και τι θα ψηφίσουμε.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ο σχολιασμός επιτρέπεται μόνο σε εγγεγραμμένους χρήστες

About Me