11/6/15

Ο φόβος της Ραχήλ για τη φρουρά της - θα μου την πάρει...


Αυτή η «κόντρα» ανάμεσα στον Γιάννη Πανούση και στη Ραχήλ Μακρή (με κορύφωση τη δήλωση ότι «ο Πανούσης είναι όνειδος για την Αριστερά») κρατεί εδώ και μήνες. Αρχισε όταν ο κ. Πανούσης έγραψε, πριν από μερικές εβδομάδες, ένα άρθρο- κριτική στα «Νέα»για την Αριστερά. 

Η Ραχήλ (η οποία τώρα τελευταία δεν σηκώνει μύγα στο σπαθί της όταν κριτικάρουν την... Αριστερά) το πήρε προσωπικά, υπενθυμίζοντας στον κ. Πανούση ότι είναι υπουργός αριστερής κυβέρνησης και όχι αρθρογράφος. 

Το τι ακολούθησε θα αφήσω τη Ραχήλ να το διηγηθεί: «Την επομένη έμαθα ότι μου πήρε τους αστυνομικούς μου. 

Πάω στο υπουργείο να ζητήσω εξηγήσεις γιατί, όπως ξέρετε, αποτελώ στόχο. 

Εκεί συνάντησα έναν συνεργάτη του που μου είπε "τι θέλατε κι εσείς να κάνετε δήλωση εναντίον του υπουργού;". 

Του είπα ότι δεν είναι δουλειά του και μου απάντησε ότι είναι εντολή από το Μαξίμου να περιοριστεί η αστυνομική φρουρά από τους βουλευτές». Ποιος είδε τότε τη Ραχήλ και δεν τρόμαξε... 

Με φωνή γεμάτη οργή τού είπε «Ακου να δεις, τότε να πάρετε τους αστυνομικούς από τη φρουρά όλων», αραδιάζοντας ονόματα υπουργών της προηγούμενης κυβέρνησης που διαθέτουν φρουρά ενώ δεν έχουν εκλεγεί βουλευτές. 

Τελικά δεν της αφαίρεσαν τη φρουρά, αλλά όπως λέει τώρα «μετά τη δήλωσή μου θα μου την πάρει...».


0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ο σχολιασμός επιτρέπεται μόνο σε εγγεγραμμένους χρήστες

About Me