15/9/14

twitter παίδες Ελλήνων Βρέθηκαν στην Αμφίπολη 9 αναπληρωματικοί βουλευτές


ΑΛΕΞΗΣ ΤΣΙΠΡΑΣ

Θεσσαλονίκη: Δωρέαν ηλεκτρικό ρεύμα, δωρεάν φυσικό αέριο, δωρεάν wifi με ταχύτητα 100 mbps, δωρεάν κινητό, δωρεάν iPad, κατάργηση ΕΝΦΙΑ, επαναφορά Φωτόπουλου, επαναφορά συντάξεων στα προ της κρίσης επίπεδα συν 20%, υιοθέτηση και υλοποίηση πρότασης Μηλιού για σύλληψη φοροδιαφυγής κατά 150%.

ΑΛΕΞΗΣ ΤΣΙΠΡΑΣ

Εξω από το ΝΑΤΟ, αλλά μέσα.

ΣΟΦΙΑ ΒΟΥΛΤΕΨΗ

Φίλε, μπορείς να με δανείσεις μισό ευρώ, γιατί έχω τρία σπίτια και δεν μπορώ να τα συντηρήσω;

ΑΝΝΑ ΜΙΣΕΛ ΑΣΗΜΑΚΟΠΟΥΛΟΥ

Μα, τι περιμένουν οι οι Ελληνες να ξεσηκωθούν; Εδώ ξεσηκώθηκα εγώ και δεν πήγα να ψηφίσω την τροπολογία για τον ΕΝΦΙΑ.





ΑΝΝΑ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ

Δεν μου είπε τίποτα ο Σαμαράς για το γαμοσταυρίδι στον Χαρδούβελη. Αν έλεγε, θα έπαιρνε κι αυτός τα α@@@@@α μου.

ΑΝΤ. ΣΑΜΑΡΑΣ

Τι βωμολοχίες είναι αυτές στη Ν.Δ., γαμώ το κεφάλι μου μέσα;

Π. ΣΚΟΥΡΛΕΤΗΣ

Πρώτη φορά που δεν απαντάω και δεν παίρνω θέση σε θέμα που τέθηκε από τη Ν.Δ. Να κάνει ο Χαρδούβελης αυτό που είπε η Καραμανλή ή όχι;

Μ. ΒΟΡΙΔΗΣ

Επιτρέπονται χωρίς περιορισμό οι εξετάσεις μας από την τρόικα.

facebook.com/louketo

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ο σχολιασμός επιτρέπεται μόνο σε εγγεγραμμένους χρήστες

About Me