5/9/14

Το μεγάλο παράπονο του Αντώνη Βαρδή: "Με έχουν βάλει μπλακ λιστ"




Ο Αντώνης Βαρδής άφησε την τελευταία του πνοή στα 66 του χρόνια τα ξημερώματα της Τρίτης... Ο σπουδαίος μουσικοσυνθέτης «έφυγε» από τη ζωή με ένα μεγάλο παράπονο. 

Το παράπονό του λοιπόν αποκάλυψε μέσα από την προσωπική του σελίδα στο facebook όχι κάποιος συγγενής του, αλλά ένας συνθέτης και στιχουργός, ο Χρήστος Γιαννόπουλος τονίζοντας ότι δεν έπαιζαν τα τραγούδια τόσο του ίδιου όσο και του γιου του στα ραδιόφωνα.



Συγκεκριμένα έγραψε: «Το παράπονο του Αντώνη Βαρδή τα τελευταία χρόνια ήταν πως τα ραδιόφωνα δεν έπαιζαν τα τραγούδια του όπως και του γιου του Γιάννη.

Δεν ξέρω τι τους έχω κάνει -μου έλεγε - και μ έχουν βάλει μπλακ λιστ.

Επειδή δεν τους τ ακουμπάω; Θυμάμαι που πήρε τηλέφωνο την εταιρεία του Αλκαίου και Σχοινά, όταν μου κυκλοφορήσαν ένα άλμπουμ που συμμετείχε, με το τραγούδι μου ΣΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ ΤΟΝ ΛΑΒΥΡΙΝΘΟ και τους ευχαρίστησε, γιατί μετά από πολύ καιρό άκουσε τη φωνή του στο ραδιόφωνο...

Τώρα όλοι αυτοί θα σπεύσουν να κάνουν αφιερώματα και να βγάλουν λόγους για το πόσο σπουδαίος τραγουδοποιός ήταν κλπ. Τελικά σ αυτή τη χώρα, μόνο όταν πεθαίνει κάποιος αγιοποιείται και αγαπιέται. 

Όσο είναι εν ζωή, του γυρίζουν την πλάτη και δείχνουν την μικροψυχία τους και την κακία τους... Ειμαι σιγουρος πως οι Κυριακατικες εφημεριδες θα κοιταξουν να κονομησουν με τα τραγουδια του.... κορακια, γυπες και υαινες, γυρω μας παντου».

α

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ο σχολιασμός επιτρέπεται μόνο σε εγγεγραμμένους χρήστες

About Me