7/9/14

Η αγωνία του Χάμιλτον








Ο Αγγλος νικητής της Μόντσα είπε ότι το πρόβλημα στο ξεκίνημα του Ιταλικού GP μπορούσε να του είχε κοστίσει πολύ.

Η νίκη του Λιούις Χάμιλτον στο Ιταλικό GP ήρθε μετ’ εμποδίων, καθώς ο Βρετανός της Mercedes δήλωσε ευγνώμων που δεν του κόστισε ακριβά ένα ηλεκτρονικό πρόβλημα που χάλασε όλη τη διαδικασία της εκκίνησης του μονοθεσίου.

Επιπλέον, ο Άγγλος είπε ότι έλαβε -ενάντια στις προτάσεις της Mercedes GP- την απόφαση να καταδιώξει τον Νίκο Ρόσμπεργκ μετά την έξοδο από το μοναδικό του πιτ-στοπ, παρότι η ομάδα του επιθυμούσε να διαφυλάξει τα ελαστικά για τα τελευταία στάδια του αγώνα. 

ADVERTISEMENT
Για το πρόβλημα της εκκίνησης, ο Χάμιλτον εξήγησε: «Αυτό το κουμπί που πατάς και ενεργοποιεί την διαδικασία της εκκίνησης, στο γύρο σχηματισμού δεν δούλεψε. Σκέφτηκα ότι δεν είχε το ίδιο πρόβλημα στον αγώνα, αλλά όταν έφτασα στη θέση μου στην εκκίνηση πάλι δεν δούλεψε».
«Είναι πολύ, πολύ παράξενο, δεν μου έχει ξανασυμβεί αυτό. Τέλος πάντων, προσπάθησα να ξεκινήσω όσο το δυνατόν πιο καλά. Οι στροφές του κινητήρα ήταν ανεξέλεγκτες και ευτυχώς κατάφερα να μην χάσω πολλές θέσεις. Δεν είχα ιδέα τι έπρεπε να κάνω, οπότε πάτημα το γκάζι στο πάτωμα και ήλπιζα για το καλύτερο». 

«Είμαι ευγνώμων που δεν έχασα τον αγώνα σήμερα, δεν κατέληξα να πέσω στις μπαριέρες της πρώτης στροφής, δεν χτύπησα κανέναν, δεν μπλόκαρα τους τροχούς ή τίποτα τέτοιο. Κατάφερα και έμεινα συγκροτημένος παρότι αυτό το σύστημα που σε βοηθά να ελέγξεις τις στροφές του κινητήρα δεν μου επέτρεψε να έχω μια σωστή εκκίνηση». 



«Ήρθα εδώ με την ελπίδα να μην έχω προβλήματα, και είναι ωραίο που σήμερα είχα άλλο ένα σοβαρό πρόβλημα και κατάφερα να το αντιμετωπίσω. 

Όλες αυτές οι εμπειρίες με τα προβλήματα με προετοίμασαν λίγο για σήμερα και ακόμα αναζητώ ένα από εκείνα τα τριήμερα που δεν θα έχουμε προβλήματα. 

Ξεκάθαρα, σήμερα ήμουν ταχύτερος από όλους και από τον Νίκο και αισθανόμουν καλά όλο το τριήμερο. Θα προσπαθήσω να συνεχίσω έτσι». 

Σχετικά με την απόφαση να πιέσει τον Ρόσμπεργκ μετά το πιτ-στοπ του, ο Χάμιλτον συμπλήρωσε: «Μόλις πέρασα τον Φελίπε [Μάσα], με τον οποίο είχαμε μια πολύ δίκαια μάχη, ο μηχανικός μου άρχισε να λέει ότι θα πρέπει να μείνω πίσω και να κρατηθώ, αλλά γνωρίζοντας από διάφορες εμπειρίες μου και κυρίως από φέτος, ήξερα ότι αυτός δεν ήταν ο τρόπος για να προχωρήσουμε, οπότε επέλεξα έναν διαφορετικό δρόμο». 



«Το αυτοκίνητο μου έδινε καλή αίσθηση, αλλά ήξερα ήδη πως όταν πλησίαζα τον Νίκο με περισσότερο φθαρμένα ελαστικά ήταν δύσκολο να μείνω κοντά του. Οπότε, αποφάσισα να τον πλησιάσω στο ξεκίνημα (σ.σ.: στους πρώτους γύρους των φρέσκων ελαστικών που τοποθέτησε στο πιτ-στοπ του) γνωρίζοντας ότι αυτή θα ήταν η μοναδική μου ευκαιρία να τον περάσω». 

«Εντάξει, θα μπορούσα να κάνω πίσω και να διαφυλάξω τα ελαστικά μου, αλλά ο υπολογισμός μπορεί να ήταν καλύτερος με τον άλλο τρόπο. Ήξερα ότι αν ασκούσα πίεση, μια ευκαιρία θα ερχόταν» κατέληξε ο Λιούις, που μείωσε την βαθμολογική του υστέρηση από τον Ρόσμπεργκ στους 22 βαθμούς, έξι αγώνες πριν το τέλος του φετινού πρωταθλήματος της Formula 1.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ο σχολιασμός επιτρέπεται μόνο σε εγγεγραμμένους χρήστες

About Me