13/8/14

Διπλή έκπληξη για υπερτυχερό του λόττο...

Τρίτη, 12 Αυγούστου 2014


Tη μεγαλύτερη έκπληξη της ζωής του ένιωσε...
ένας Νεοζηλαδός όταν προσερχόμενος σε κατάστημα για να ελέγξει το λόττο που είχε παίξει έμαθε ότι είχε κερδίσει περίπου 14 εκατομμύρια δολάρια.
Νωρίτερα ωστόσο ο υπερτυχερός πληροφορήθηκε από λάθος του ιδιοκτήτη του καταστήματος ότι είχε κερδίσει μεν αλλά ένα πολύ μικρότερο χρηματικό ποσό
Μιλώντας στην τοπική τηλεόραση, ο Νεοζηλανδός, που ζήτησε να μην γίνουν γνωστά τα στοιχεία του, ανέφερε ότι «είχε ένα καλό προαίσθημα» για το λόττο και πήγε στο πρακτορείο για να ελέγξει το λαχνό του. Όταν ο πράκτορας είδε το λαχνό, του είπε αρχικά ότι είχε κερδίσει ένα ποσό περίπου 14 χιλιάδων δολαρίων.
«Μου είπε ότι είχα κερδίσει 14.000 δολάρια και εγώ σκέφτηκα ότι αυτό είναι εκπληκτικό» είπε ο τυχερός. «Ήμουν τόσο ενθουσιασμένος που τηλεφώνησα στη φίλη μου αμέσως για να της το πω. Ενώ ήμουν στο τηλέφωνο, ο πράκτορας μου είπε: "Λυπάμαι πραγματικά. Έχω κάνει ένα λάθος" και αμέσως σφίχτηκε το στομάχι μου. Στη συνέχεια, ο ίδιος μου είπε "έχετε κερδίσει στην πραγματικότητα 14 εκατομμύρια δολάρια"», πρόσθεσε.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ο σχολιασμός επιτρέπεται μόνο σε εγγεγραμμένους χρήστες

About Me