2/8/14

'Η ΕΛΛΑΔΑ ΑΛΛΑΖΕΙ ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ ΣΤΟΝ ΤΟΥΡΙΣΜΟ''...

Ένα μεγάλο αφιέρωμα στην Ελλάδα και τον τουρισμό της, που αλλάζει ταχύτητες και αποδεικνύεται η κύρια διέξοδος διαφυγής από την εξαετή οικονομική κρίση, ...
κάνει η ιστοσελίδα του CNN και μάλιστα, το θέμα είναι το πρώτο στο ταξιδιωτικό μέρος της.

Η Ελλάδα αλλάζει ταχύτητες στον τουρισμό και κάποιοι επιχειρηματίες στην χώρα είδαν την τουριστική ανάπτυξη, όχι με τα συνηθισμένα στερεότυπα, αλλά τόλμησαν να προτείνουν στους επισκέπτες κάτι διαφορετικό, μέσα στην κρίση και όπως δείχνει το αποτέλεσμα η προσπάθεια στέφθηκε με επιτυχία.



Η διευθύνουσα σύμβουλος του ξενοδοχείου «Lindian Village» στη Ρόδο, Μαρίζα  Σβηριάδη, μίλησε στο CNN και ανέφερε ότι στην Ελλάδα την περίοδο της οικονομικής κρίσης «γινόταν ένας μικρός πόλεμος»! Η μονάδα έβαλε σε εφαρμογή το project «Experiance Greece», («Ανακαλύψτε την Ελλάδα») και αντί να κρατήσει τους πελάτες μέσα στο κατάλυμα, προσπάθησε με αναπαραστάσεις μεσαιωνικών δραμάτων στην παλιά πόλη της Ρόδου, να αναδείξει και μέρη που μέχρι τώρα ήταν στη σκιά!



Με μια ανάλογη κίνηση η ιδιοκτήτρια του «Alternative Athens», Τίνα Κυριάκη, αφού έχασε το 2010 τη δουλειά της, σε πολυεθνική όπου εργαζόταν, αποφάσισε να δημιουργήσει στην Αθήνα, ένα εναλλακτικό γραφείο τουρισμού, που ξεφεύγει από τα στερεότυπα και οργανώνει περιηγήσεις στα γκράφιτι της πόλης, βραδιές με καλό ελληνικό φαγητό και εκδρομές στα «μαγεμένα δάση», λίγο έξω από την Αθήνα.

Το CNN αναφέρει μικρά ξενοδοχεία σε μη τουριστικά νησιά, όπως είναι η Μήλος, που διαθέτουν αξιόλογα ιστορικά μνημεία, αγροτουριστικές μονάδες σε Κρήτη και Κέρκυρα, όπου οι επισκέπτες έχουν την δυνατότητα να ασχοληθούν με ολιστικές δραστηριότητες, να ζήσουν δίπλα στους αγρότες μαζεύοντας ελιές και να αγοράσουν φεύγοντας, αγνά ελληνικά προϊόντα.



Όμορφα μικρά οικογενειακά καταλύματα, όπως το «Kinsterna Hotel» στην Ελαφόνησο ή το «Avli Hotel» στην Κρήτη, προσφέρουν στον επισκέπτη την απλότητα της Ελληνικής Φύσης και την δυνατότητα να γίνει και εκείνος ένα μέρος της.

Δημιουργικοί Έλληνες επιχειρηματίες βρήκαν στην οικονομική κρίση την «ευκαιρία» να φτιάξουν την δική τους επιχείρηση και παλεύουν για να δείξουν ότι Ελλάδα δεν είναι μόνο η Φέτα, αν και είναι και αυτή!

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ο σχολιασμός επιτρέπεται μόνο σε εγγεγραμμένους χρήστες

About Me