11/3/14

Μασκέ Πάρτυ

Πάει ο Τοτός σε ένα party μασκέ.. μπαίνει μέσα…γυμνός και έβγαζε από το κεφάλι του καπνούς..

Πάει η Αννούλα και τον ρωτάει: -Τοτό τι ντύθηκες?


Και απαντάει ο Τοτός: Αργυλές….. ρούφα!!



------------------------------------------------------

Το άγριο 69 

Πιάνει ο Τοτός τους γονείς του τη στιγμή που επιδίδονται σ ένα άγριο 69:
- Και θέλετε να πάτε εμένα στον ψυχίατρο επειδή τρώω τα νύχια μου?


------------------------------------------------------

Παρατσούκλια 

Τρεις γυναίκες πίνουν τον καφέ τους και συζητούν για τα αγόρια τους. 

Για να κάνουν χαβαλέ, αποφασίζουν να τους δώσουν παρατσούκλια παρμένα από φίρμες αναψυκτικών.
  • - Εγώ τον Γιάννη μου θα τον ονομάσω »Coca-Cola» γιατί »κολλάει» επάνω μου και με κάνει να νιώθω σαν μαστουρωμένη όταν κάνουμε έρωτα.
  • - Εγώ τον Κώστα μου θα τον ονομάσω »7-Up» γιατί μου κάνει έρωτα εφτά φορές στη σειρά.
  • - Εγώ τον δικό μου θα τον ονομάσω »Jack Daniels».
- »Jack Daniels» απορούν οι άλλες δύο. Μ αυτό δεν είναι αναψυκτικό, είναι σκληρό ποτό!
  • - Αυτός είναι ο Μήτσος μου!

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ο σχολιασμός επιτρέπεται μόνο σε εγγεγραμμένους χρήστες

About Me