Και να μην ξεχνάμε και το κέντρο logistics του ομίλου στο Σχηματάρι... Πόσες επιχειρήσεις στη χώρα μας έχουν δικό τους σύγχρονο κέντρο
διανομής, ικανό να δεχτεί μεγάλες ποσότητες εμπορευματοκιβωτίων
Η γερμανική Schenker, το έχει χαρακτηρίσει ως ένα από τα πληρέστερα στην Ευρώπη και το 2009 βραβεύτηκε στο Λονδίνο, ως η καλύτερη παρόμοια μονάδα της Ευρώπης, μεταξύ 90 συμμετοχών.
Στην Ελλάδα, δεν υπάρχει άλλη παρόμοια ιδιωτική επένδυση με αυτό τον εξοπλισμό και με αυτές τις δυνατότητες αποθήκευσης και διανομών, αλλά και στην Ευρώπη θεωρείται από τις κορυφαίες.
Οι εγκαταστάσεις της Τrade Logistics, μπορούν να υποδεχτούν 2.500-3.000 βαγόνια το χρόνο, καθώς μάλιστα ο Φουρλής έχει συνδέσει το σιδηροδρομικό δίκτυο με τις εγκαταστάσεις του, με δικά του έξοδα.
• Εντός των εγκαταστάσεων της εταιρείας υπάρχουν τρεις σιδηροδρομικές γραμμές με δυνατότητα στάθμευσης μέχρι 48 βαγονιών.
• Η αποθηκευτική δυνατότητα είναι 50.500 παλετοθέσεις.
• Κατά μέσο όρο διακινεί 2.500 παλέτες ημερησίως, σε περιόδους αιχμής ο αριθμός διακίνησης φτάνει τις 3.000 παλέτες, ενώ με μικρές προσθήκες η δυναμικότητα μπορεί να ξεπεράσει τις 4.250 παλέτες ημερησίως.
Αυτός είναι και ο βασικότερος λόγος που ο ΟΣΕ έδωσε το πράσινο φως, έστω και με καθυστέρηση ετών, προκειμένου να ξεκινήσει η μεταξύ τους συνεργασία.
Αλλά, το μυστικό του κέντρου logistics στο Σχηματάρι, βρίσκεται στο ότι μπορεί να προσφέρει υπηρεσίες και σε τρίτους.
- και ταυτόχρονα να εξυπηρετεί και ανάγκες τρίτων; Ο Φουρλής το διαθέτει και τώρα το... πιστοποιεί και από τον ΟΣΕ.
Η γερμανική Schenker, το έχει χαρακτηρίσει ως ένα από τα πληρέστερα στην Ευρώπη και το 2009 βραβεύτηκε στο Λονδίνο, ως η καλύτερη παρόμοια μονάδα της Ευρώπης, μεταξύ 90 συμμετοχών.
Στην Ελλάδα, δεν υπάρχει άλλη παρόμοια ιδιωτική επένδυση με αυτό τον εξοπλισμό και με αυτές τις δυνατότητες αποθήκευσης και διανομών, αλλά και στην Ευρώπη θεωρείται από τις κορυφαίες.
Οι εγκαταστάσεις της Τrade Logistics, μπορούν να υποδεχτούν 2.500-3.000 βαγόνια το χρόνο, καθώς μάλιστα ο Φουρλής έχει συνδέσει το σιδηροδρομικό δίκτυο με τις εγκαταστάσεις του, με δικά του έξοδα.
• Εντός των εγκαταστάσεων της εταιρείας υπάρχουν τρεις σιδηροδρομικές γραμμές με δυνατότητα στάθμευσης μέχρι 48 βαγονιών.
• Η αποθηκευτική δυνατότητα είναι 50.500 παλετοθέσεις.
• Κατά μέσο όρο διακινεί 2.500 παλέτες ημερησίως, σε περιόδους αιχμής ο αριθμός διακίνησης φτάνει τις 3.000 παλέτες, ενώ με μικρές προσθήκες η δυναμικότητα μπορεί να ξεπεράσει τις 4.250 παλέτες ημερησίως.
Αυτός είναι και ο βασικότερος λόγος που ο ΟΣΕ έδωσε το πράσινο φως, έστω και με καθυστέρηση ετών, προκειμένου να ξεκινήσει η μεταξύ τους συνεργασία.
Αλλά, το μυστικό του κέντρου logistics στο Σχηματάρι, βρίσκεται στο ότι μπορεί να προσφέρει υπηρεσίες και σε τρίτους.
- Η κίνηση αυτή εκτιμάται ότι θα αποφέρει σημαντικά επιπλέον έσοδα στον όμιλο, περιορίζοντας ταυτοχρόνως και τις μέχρι σήμερα δαπάνες του, για τα δικά του προϊόντα.
ΟΛΑ αυτά είχαν τεθεί έγκαιρα υπόψη των φίλων της στήλης, όταν πολύ λίγοι ασχολούνταν με την εταιρεία και την μετοχή της...
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Ο σχολιασμός επιτρέπεται μόνο σε εγγεγραμμένους χρήστες