6/10/13

Μουρίνιο, ο μεγαλοπρεπής!




Κρίση μεγαλείου έπαθε πάλι ο Ζοσέ Μουρίνιο, που λίγους μήνες μετά την αποχώρησή του από τη Ρεάλ Μαδρίτης έδωσε στον εαυτό του τον τίτλο του κορυφαίου προπονητή που πέρασε ποτέ από την τεχνική ηγεσία της «βασίλισσας». Φανταστείτε να είχε φτάσει έστω και σε τελικό Τσάμπιονς Λιγκ. Καβάλα σε άλογο θα περπατούσε...

Ο Πορτογάλος τεχνικός επέστρεψε στην Τσέλσι το καλοκαίρι μετά από μία μάλλον επεισοδιακή τελευταία σεζόν στο «Μπερναμπέου» και τώρα έκανε τον απολογισμό του, με ολίγη δόση τρέλας (έχει μπόλικη), οργής (και από αυτό διαθέτει), μεγαλομανίας (το δεύτερό του όνομα) και κομπασμού (χαρακτηριστικό του γνώρισμα).

«100 βαθμοί, 121 γκολ, στεφθήκαμε πρωταθλητές απέναντι στην καλύτερη Μπαρτσελόνα που έχει υπάρξει ποτέ. Ποιος είναι ο καλύτερος προπονητής της Ρεάλ σε ολόκληρη την ιστορία της; Εγώ είμαι αυτός», δήλωσε στο ESPN, αναφερόμενος στη σεζόν 2011-2012.

«Οι ομάδες μου είναι όλες σπουδαίες. Εχουν χτιστεί για να νικούν και έχουν το ρεκόρ των γκολ. Λένε ότι η δική μου Ρεάλ ήταν αμυντική, αλλά πέτυχε 121 τέρματα και συγκέντρωσε 100 βαθμούς. Είμαι ο πρωταθλητής των ρεκόρ. Αυτή είναι η θέση μου στην ιστορία», συμπλήρωσε.



Διαβάστε αναλυτικά: http://www.novasports.gr/news

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ο σχολιασμός επιτρέπεται μόνο σε εγγεγραμμένους χρήστες

About Me