- Ενώ εμείς μετά την σημερινή ανακοίνωση του FTSE αδυνατούμε να προσδιορίσουμε το καθεστώς στο οποίο βρίσκεται η αγορά μας και αναρωτιόμαστε αν αναπτυσσόμαστε αναδυόμενοι ή αναδυόμαστε αναπτυσσόμενοι, εντελώς διαφορετικές έγνοιες έχουν στο πανεπιστήμιο σχετικά με το νόμο και τη λογική.
- Βέβαια η ιστορία μας προφανώς διαδραματίζεται σε κάποια άλλη χώρα, αφού εδώ σπάνια εφαρμόζεται ο πρώτος και ακόμα σπανιότερα επικρατεί η δεύτερη...
-----------------------
ΤΟ ΜΕΤΑΜΕΣΟΝΥΚΤΙΟ ...ΣΤΗ ΝΟΜΙΚΗ
Ήταν ένας αιώνιος φοιτητής στη Νομική, ονόματι
Παπαδόπουλος. Είχε πλέον μετά από χρόνια περάσει σ’όλα τα μαθήματα εκτός
από ένα. Το έδινε, το ξαναέδινε…. όμως ο καθηγητής τον έκοβε κάθε φορά.
Έτσι αποφάσισε να πάει να βρει τον καθηγητή και να του προτείνει μια
διαπραγμάτευση στο θέμα του βαθμού.
Μπαίνει ένα πρωί στο γραφείο του λοιπόν και του διηγείται την κατάσταση:
-Ααα, παιδί μου Παπαδόπουλε δεν είναι σωστό το διάβασμα σου γι’αυτό και κόβεσαι.
-Όχι κε καθηγητά δεν ισχύει αυτό που λετε κι επειδή κουράστηκα με αυτό το μάθημα έχω να σας προτείνω μια συμφωνία.
-Τι λες τώρα Παπαδόπουλε;
-Ακούστε με παρακαλώ. Θα σας θέσω ένα ερώτημα. Αν αύριο το
πρωί μου δώσετε τη σωστή απάντηση δε θα σας ξαναενοχλήσω. Αν όμως όχι θα
με περάσετε και μάλιστα με 10.
-Παπαδόπουλε, δεν είσαι καλά. Αυτά τα πράγματα δε γίνονται.
-Λοιπόν το ερώτημα: τι είναι παράλογο αλλά δεν είναι
παράνομο; Τι είναι παράνομο, αλλά δεν είναι παράλογο; Τι είναι και
παράνομο και παράλογο; Θα τα πούμε αύριο κε καθηγητά.
Ο φοιτητής αφήνει τον καθηγητή να συλλογιέται την ερώτηση…
Μια μέρα πέρασε και δεν μπόρεσε να βρει μια άκρη. Κι ας κατέβασε τόμους
από την βιβλιοθήκη κι ας πήρε τηλέφωνο συναδέλφους καθηγητές να ζητήσει
τη γνώμη τους. Ήρθε το επόμενο πρωί κι ο Παπαδόπουλος συνάντησε τον
καθηγητή για μια ακόμη φορά.
-Κε καθηγητά βρήκατε την απάντηση;
-Ποια απάντηση; Λοιπόν παιδί μου Παπαδόπουλε δεν είσαι
καλά. Μόνο και μόνο επειδή βαρέθηκα να σε βλέπω πάρε το 10 σου και φύγε
από μπροστά μου.
Ο πτυχιούχος πια φοιτητής βγήκε ευχαριστημένος από το
γραφείο του καθηγητή αφήνοντας τον με την απορία… ‘Τι είναι παράλογο,
αλλά δεν είναι παράνομο; Τι είναι παράνομο, αλλά δεν είναι παράλογο; Τι
και τα δύο;
Ο καθηγητής μπαϊλτισμένος αποφάσισε να πάει στην καντίνα να
πιει έναν καφέ. Εκεί τον πλησιάζει ένας νεαρός φοιτητάκος και του
αρχίζει το γλείψιμο:
-Τι κάνετε κε καθηγητά; Πώς είστε; Κάπως συλλογισμένο σας βλέπω. Συνέβη κάτι;
-Να, λέει ο καθηγητής, ήρθε αυτός ο χαμένος ο Παπαδόπουλος και με ρώτησε……
-Πείτε μου την ερώτηση, μήπως σας βοηθήσω.
Ο καθηγητής επανέλαβε την ερώτηση στον νεαρό στραβοκοιτώντας τον κάπως κι ευθύς ο φοιτητής απαντά:
-Αα να σας πω.
- Το ότι εσείς, 55 χρονών άνθρωπος είστε
παντρεμένος με μια 23άρα δεν είναι παράνομο, αλλά είναι παράλογο.
- Το ότι
η γυναίκα σας έχει έναν 25άρη γκόμενο δεν είναι παράλογο, αλλά είναι
παράνομο.
- Τώρα το ότι εσείς περάσατε τον γκόμενο της γυναίκας σας χωρίς
εξετάσεις και μάλιστα με 10… ε, αυτό είναι και παράνομο και παράλογο!
ΥΓ.
Κι ένας άλλος φοιτητής, ονόματι Βουλγαράκης είχε εκφράσει τους
προβληματισμούς του σχετικά με το παράνομο και το ανήθικο, αλλά αυτό
είναι μια άλλη ιστορία...
ΚΑΛΟ ΞΗΜΕΡΩΜΑ!
Ήταν ένας αιώνιος φοιτητής στη Νομική, ονόματι
Παπαδόπουλος. Είχε πλέον μετά από χρόνια περάσει σ’όλα τα μαθήματα εκτός
από ένα. Το έδινε, το ξαναέδινε…. όμως ο καθηγητής τον έκοβε κάθε φορά.
Έτσι αποφάσισε να πάει να βρει τον καθηγητή και να του προτείνει μια
διαπραγμάτευση στο θέμα του βαθμού.
Μπαίνει ένα πρωί στο γραφείο του λοιπόν και του διηγείται την κατάσταση:
-Ααα, παιδί μου Παπαδόπουλε δεν είναι σωστό το διάβασμα σου γι’αυτό και κόβεσαι.
-Όχι κε καθηγητά δεν ισχύει αυτό που λετε κι επειδή κουράστηκα με αυτό το μάθημα έχω να σας προτείνω μια συμφωνία.
-Τι λες τώρα Παπαδόπουλε;
-Ακούστε με παρακαλώ. Θα σας θέσω ένα ερώτημα. Αν αύριο το
πρωί μου δώσετε τη σωστή απάντηση δε θα σας ξαναενοχλήσω. Αν όμως όχι θα
με περάσετε και μάλιστα με 10.
-Παπαδόπουλε, δεν είσαι καλά. Αυτά τα πράγματα δε γίνονται.
-Λοιπόν το ερώτημα: τι είναι παράλογο αλλά δεν είναι
παράνομο; Τι είναι παράνομο, αλλά δεν είναι παράλογο; Τι είναι και
παράνομο και παράλογο; Θα τα πούμε αύριο κε καθηγητά.
Ο φοιτητής αφήνει τον καθηγητή να συλλογιέται την ερώτηση…
Μια μέρα πέρασε και δεν μπόρεσε να βρει μια άκρη. Κι ας κατέβασε τόμους
από την βιβλιοθήκη κι ας πήρε τηλέφωνο συναδέλφους καθηγητές να ζητήσει
τη γνώμη τους. Ήρθε το επόμενο πρωί κι ο Παπαδόπουλος συνάντησε τον
καθηγητή για μια ακόμη φορά.
-Κε καθηγητά βρήκατε την απάντηση;
-Ποια απάντηση; Λοιπόν παιδί μου Παπαδόπουλε δεν είσαι
καλά. Μόνο και μόνο επειδή βαρέθηκα να σε βλέπω πάρε το 10 σου και φύγε
από μπροστά μου.
Ο πτυχιούχος πια φοιτητής βγήκε ευχαριστημένος από το
γραφείο του καθηγητή αφήνοντας τον με την απορία… ‘Τι είναι παράλογο,
αλλά δεν είναι παράνομο; Τι είναι παράνομο, αλλά δεν είναι παράλογο; Τι
και τα δύο;
Ο καθηγητής μπαϊλτισμένος αποφάσισε να πάει στην καντίνα να
πιει έναν καφέ. Εκεί τον πλησιάζει ένας νεαρός φοιτητάκος και του
αρχίζει το γλείψιμο:
-Τι κάνετε κε καθηγητά; Πώς είστε; Κάπως συλλογισμένο σας βλέπω. Συνέβη κάτι;
-Να, λέει ο καθηγητής, ήρθε αυτός ο χαμένος ο Παπαδόπουλος και με ρώτησε……
-Πείτε μου την ερώτηση, μήπως σας βοηθήσω.
Ο καθηγητής επανέλαβε την ερώτηση στον νεαρό στραβοκοιτώντας τον κάπως κι ευθύς ο φοιτητής απαντά:
-Αα να σας πω.
- Το ότι εσείς, 55 χρονών άνθρωπος είστε παντρεμένος με μια 23άρα δεν είναι παράνομο, αλλά είναι παράλογο.
- Το ότι η γυναίκα σας έχει έναν 25άρη γκόμενο δεν είναι παράλογο, αλλά είναι παράνομο.
- Τώρα το ότι εσείς περάσατε τον γκόμενο της γυναίκας σας χωρίς εξετάσεις και μάλιστα με 10… ε, αυτό είναι και παράνομο και παράλογο!
ΥΓ.
Κι ένας άλλος φοιτητής, ονόματι Βουλγαράκης είχε εκφράσει τους
προβληματισμούς του σχετικά με το παράνομο και το ανήθικο, αλλά αυτό
είναι μια άλλη ιστορία...
ΚΑΛΟ ΞΗΜΕΡΩΜΑ!
…καλό ξημέρωμα, φίλε μου
ΑπάντησηΔιαγραφή(…τι μου θύμησες !!!)