Αποτιμάται σε 22,8 εκατ. ευρώ, με τιμή 0,2250 ευρώ και με την καθαρή
θέση - ίδια κεφάλαια να έχει ενισχυθεί στη λήξη του εξαμήνου σε 48,9
εκατ. ευρώ από τα 47,2 εκατ. ευρώ στις 31.12.2013.
Κέρδη εξαμήνου 1,3 εκατ. ευρώ μειωμένα*** κατά 35% από το 2013. Με πωλήσεις 511,2 εκατ. (από 303,3 εκατ.) και ebitda 2,8 εκατ. ευρώ από τα 2,87 εκατ. του 2013.
Ο δανεισμός παραμένει σε πολύ χαμηλά επίπεδα στα 1,5 εκατ. ευρώ, με τον ΔΔΜ κάτω του... μηδενός και P/BV στο 0,46. Με ταμείο 2 εκατ. ευρώ και θετικές ταμειακές ροές από λειτουργικές δραστηρότητες κατά 3 εκατ. ευρώ από τα 1,8 εκατ. στο 2013.
Την 30/06/2014 η Εταιρία κατείχε 2.22 εκατ. ίδιες μετοχές με μ.ο. 0,9570 αξίας 2.12 εκατ., ποσό το οποίο έχει μειώσει την καθαρή θέση της κατά 1,57 εκατ. ευρώ. Η εύλογη αξία αυτών την 30/06/2014 ανέρχονταν σε ποσό 0,553 εκατ. ευρώ (Σήμερα σε 0,506 εκατ)
Βάσει μεγεθών δείχνει αρκετά ελκυστική, αλλά όλο το επιχειρησιακό περιβάλλον του κλάδου της δείχνει να προβληματίζει την αγορά.
Παρατήρηση***: Προκειμένου να υποστηριχθεί η προώθηση των υπηρεσιών του ομίλου και με στόχο τη διεύρυνση του μεριδίου αγοράς του ομίλο έγιναν σημαντικές δαπάνες διαφήμισης αξιοποιώντας και το επιπρόσθετο κανάλι επικοινωνίας της τηλεόρασης.
Το όφελος από τη διεύρυνση της πελατειακής βάσης δεν εξαντλείται στην παρελθούσα χρήση αλλά αποτελεί ταυτόχρονα ισχυρή παρακαταθήκη ανάπτυξης για τις επόμενες.
Κέρδη εξαμήνου 1,3 εκατ. ευρώ μειωμένα*** κατά 35% από το 2013. Με πωλήσεις 511,2 εκατ. (από 303,3 εκατ.) και ebitda 2,8 εκατ. ευρώ από τα 2,87 εκατ. του 2013.
Ο δανεισμός παραμένει σε πολύ χαμηλά επίπεδα στα 1,5 εκατ. ευρώ, με τον ΔΔΜ κάτω του... μηδενός και P/BV στο 0,46. Με ταμείο 2 εκατ. ευρώ και θετικές ταμειακές ροές από λειτουργικές δραστηρότητες κατά 3 εκατ. ευρώ από τα 1,8 εκατ. στο 2013.
Την 30/06/2014 η Εταιρία κατείχε 2.22 εκατ. ίδιες μετοχές με μ.ο. 0,9570 αξίας 2.12 εκατ., ποσό το οποίο έχει μειώσει την καθαρή θέση της κατά 1,57 εκατ. ευρώ. Η εύλογη αξία αυτών την 30/06/2014 ανέρχονταν σε ποσό 0,553 εκατ. ευρώ (Σήμερα σε 0,506 εκατ)
Βάσει μεγεθών δείχνει αρκετά ελκυστική, αλλά όλο το επιχειρησιακό περιβάλλον του κλάδου της δείχνει να προβληματίζει την αγορά.
Παρατήρηση***: Προκειμένου να υποστηριχθεί η προώθηση των υπηρεσιών του ομίλου και με στόχο τη διεύρυνση του μεριδίου αγοράς του ομίλο έγιναν σημαντικές δαπάνες διαφήμισης αξιοποιώντας και το επιπρόσθετο κανάλι επικοινωνίας της τηλεόρασης.
Το όφελος από τη διεύρυνση της πελατειακής βάσης δεν εξαντλείται στην παρελθούσα χρήση αλλά αποτελεί ταυτόχρονα ισχυρή παρακαταθήκη ανάπτυξης για τις επόμενες.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Ο σχολιασμός επιτρέπεται μόνο σε εγγεγραμμένους χρήστες