Η αλήθεια όμως είναι ότι η εξοικείωση δεν είναι πάντα απλή υπόθεση και μπορεί να οδηγήσει τους χρήστες αρχικά τουλάχιστον σε απόγνωση, με συνέπεια να αναπολούν την αμέσως προηγούμενη έκδοση, αναζητώντας επίμονα βοήθεια μέσω ιστοσελίδων στο διαδίκτυο.
Ετσι λοιπόν ένας καταναλωτής τηλεφωνεί στο τμήμα τεχνικής υποστήριξης εκτυπωτών της
Hewlett-Packard, για ένα πρόβλημα σύνδεσης του καινούργιου του υπολογιστή με τον εκτυπωτή του, που για άγνωστο λόγο δεν τυπώνει
το κίτρινο.
Ο τεχνικός παραξενεύεται γιατί όλα τα άλλα χρώματα βγαίνουν
άψογα. Τα μόνα πραγματικά χρώματα είναι το μπλε, το κόκκινο και το
κίτρινο. Το πράσινο είναι συνδυασμός του μπλε και του κίτρινου. Αλλά το
πράσινο έβγαινε εντάξει!
Ο τεχνικός λοιπόν, τον βάζει να αλλάξει το cartridge της μελάνης. Τίποτα. Μετά τον βάζει να κάνει uninstall (απεγκατάσταση) και μετά install (εγκατάσταση) τους οδηγούς (drivers) του εκτυπωτή. Τίποτα.
Ρωτάει τους συναδέλφους του για βοήθεια. Τίποτα. Μετά από δύο ώρες που
δε βρίσκει το πρόβλημα, και αφού ήταν έτοιμος να ζητήσει από τον πελάτη
να του στείλει τον εκτυπωτή για επισκευή, εκείνος τον ρωτάει:
- Μήπως να δοκιμάσω να τυπώσω σε άσπρο χαρτί αντί για το κίτρινο που βάζω;
-------------------------------
Ασχετο: Το εν πλήρη αγνοία κυριακάτικο 6:51 ήταν όλα τα λεφτά!
- By... email
ΚΑΛΗ ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΑΚΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Ο σχολιασμός επιτρέπεται μόνο σε εγγεγραμμένους χρήστες