Δευτέρα, 6 Ιανουαρίου 2014
Με ποιους τρόπους εξοργίζετε έναν σερβιτόρο!
Την ώρα της παραγγελίας...
Από τα πρώτα πράγματα που μπορούν να ενοχλήσουν έναν σερβιτόρο είναι οι πολλές οδηγίες στην παραγγελία σας! Σε περίπτωση που οι διατροφικές σας προτιμήσεις είναι συγκεκριμένες, διαλέξτε ένα πιάτο από το μενού που είναι όσο πιο κοντά στα «θέλω» σας. Αποφύγετε τις προσθαφαιρέσεις. Παράδειγμα «να βγει το ρύζι και να προσθέσουμε πατάτα ψητή, από την σαλάτα να αφαιρεθεί η ντομάτα και από την καρμπονάρα να αφαιρεθούν τα μανιτάρια». Είναι σίγουρο πως ο σερβιτόρος θα σας κατατάξει στους περίεργους πελάτες στην καλύτερη περίπτωση.
Μην ζητάτε πράγματα που δεν υπάρχουν στον κατάλογο! Το μενού στο κάθε μαγαζί είναι καθορισμένο. Όλα όσα περιέχει η κουζίνα υπάρχουν στον κατάλογο, οπότε καλό θα ήταν να μην ζητάτε πράγματα που δεν υπάρχουν γραμμένα σε αυτόν. Περιοριστείτε σε όσα υπάρχουν στο μενού και επιλέξτε αυτό που σας ταιριάζει περισσότερο.
Φωνάξτε τον σερβιτόρο μόνο όταν είστε έτοιμοι να παραγγείλετε! Αν δεν έχετε αποφασίσει τι θέλετε να φάτε και χάνεστε μέσα στο μενού αναποφάσιστοι, καλό θα ήταν να μην φωνάξετε τον σερβιτόρο. Αν έρθει εκείνος από μόνος του μπορείτε να του εξηγήσετε ευγενικά, ότι δεν είστε ακόμα έτοιμοι και θα τον καλέσετε εσείς μόλις αποφασίσετε. Σίγουρα και εκείνος θα έχει και άλλες δουλειές από το να στέκεται πάνω από το κεφάλι σας, αλλά και για εσάς δεν θα είναι ό,τι καλύτερο να έχετε κάποιον πάνω από το κεφάλι σας με το άγχος να παραγγείλετε γρήγορα.
Αποφύγετε την τηλεφωνική σας συνομιλία την ώρα της παραγγελίας. Αν καλέσετε τον σερβιτόρο για να παραγγείλετε και εκείνη την στιγμή χτυπήσει το κινητό σας, καλό θα ήταν να μην το σηκώσετε. Αν όμως απαντήσετε ενημερώστε τον συνομιλητή σας ότι θα τον καλέσετε αργότερα. Δώστε την παραγγελία σας ώστε να μην καθυστερεί και εκείνος από τη δουλειά του.
Κατά την διάρκεια του γεύματος...
Δεν είστε οι μόνοι πελάτες στο μαγαζί. Σίγουρα θα υπάρχουν και άλλοι πελάτες, άρα μην συμπεριφέρεστε σαν να είστε οι μόνοι μέσα στο μαγαζί. Αποφύγετε να κάνετε νόημα στον σερβιτόρο κάθε πέντε λεπτά ή να παραπονιέστε αν άργησε να σας φέρει χαρτοπετσέτες ή μια οδοντογλυφίδα. Σίγουρα θα χαρακτηριστείτε άσχημα.
Σβήστε το φλας της φωτογραφικής μηχανής σας. Μπορεί να έχετε ενθουσιαστεί με το πιάτο που σας σέρβιραν και να θέλετε να το δείξετε σε όλους τους φίλους σας ή να το ανεβάσετε στο Facebook. Μπορείτε να το κάνετε αλλά δεν είναι ανάγκη να βγάλετε την τέλεια φωτογραφία. Τραβήξτε μία διακριτικά ή σβήστε το φλας από τη μηχανή σας ώστε να μην ενοχληθεί ούτε ο σερβιτόρος, αλλά ούτε και οι υπόλοιποι πελάτες.
Αποφύγετε τις τρυφερές στιγμές με το σύντροφό σας! Ο έρωτας και ο βήχας δεν κρύβονται λένε. Σε δημόσιους χώρους όμως καλό θα ήταν να είστε λίγο πιο... συγκρατημένοι. Δεν είπαμε να μην αγγίζεστε, αλλά αφήστε για το σπίτι τις πολύ εκδηλωτικές κινήσεις. Σκεφτείτε πόσο δύσκολο θα είναι για τον σερβιτόρο να έρθει να σας διακόψει εν ώρα ενός παθιασμένου φιλιού. Σκεφτείτε ακόμα και τους διπλανούς σας που επισκέφτηκαν το εστιατόριο απλά για να φάνε.
Την ώρα της πληρωμής...
Μην πληρώνετε με κέρματα. Σίγουρα και αυτά λεφτά είναι και σίγουρα δεν είναι ό,τι καλύτερο να βαραίνουν το πορτοφόλι σας, μην αποφασίσετε όμως να τα ξεφορτωθείτε πληρώνοντας με αυτά σε ένα εστιατόριο. Ο σερβιτόρος είναι βέβαιο ότι έχει και άλλες δουλειές από το να μετράει 20 ευρώ σε εικοσάλεπτα, πενηντάλεπτα ή ευρώ ευρώ. Προτιμείστε να τα ξεφορτωθείτε στο πλησιέστερο περίπτερο που σίγουρα θα του είναι και πιο χρήσιμα.
Μην αφήσετε 20 λεπτά μπουρμπουάρ...
Το tip στην Ελλάδα δεν είναι υποχρεωτικό, μπορεί επίσης να μην σας περισεύουν να αφήσετε παραπάνω χρήματα στον σερβιτόρο όσο ευχαριστημένοι και αν μείνατε. Σε αυτή την περίπτωση καλύτερα να μην αφήσετε καθόλου από το να αφήσετε 20 λεπτά μπουρμπουάρ. Θα κακοχαρακτηριστείτε!
flowmagazine.gr
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Ο σχολιασμός επιτρέπεται μόνο σε εγγεγραμμένους χρήστες