21/12/13

με μηνυμα


... Ούτε οι βουλευτές της συγκυβέρνησης που αντιδρούσαν όμως, ούτε και βουλευτές της αντιπολίτευσης, έδειξαν να θυμούνται ότι ακόμα και αν καταψηφίσουν σήμερα το μεσημέρι τη διάταξη ή και το νομοσχέδιο ολόκληρο στη Βουλή, υπάρχει ήδη νόμος που προβλέπει ότι κάθε χρόνο από τον δεύτερο μήνα και μετά, οι οφειλές στο δημόσιο θα επιβαρύνονται με «καπέλο» 10% πέραν του τόκου υπερημερίας.

Συγκεκριμένα, στο άρθρο 57 του Νόμου 4174/2013 («Κώδικας Φορολογικών Διαδικασιών») ορίζεται ότι:

«Αν οποιοδήποτε ποσό φόρου δεν καταβληθεί το αργότερο εντός δύο (2) μηνών από την παρέλευση της νόμιμης προθεσμίας καταβολής, επιβάλλεται πρόστιμο ίσο με ποσοστό δέκα τοις εκατό (10%) του φόρου που δεν καταβλήθηκε εμπρόθεσμα. Αν το ποσό του φόρου καταβληθεί μετά την πάροδο ενός έτους από την εκπνοή της νόμιμης προθεσμίας καταβολής το παραπάνω πρόστιμο ανέρχεται σε είκοσι τοις εκατό (20%) του φόρου. Αν το ποσό του φόρου καταβληθεί μετά την πάροδο δύο (2) ετών από την εκπνοή της νόμιμης προθεσμίας καταβολής το παραπάνω πρόστιμο ανέρχεται σε τριάντα τοις εκατό (30%) του φόρου».

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ο σχολιασμός επιτρέπεται μόνο σε εγγεγραμμένους χρήστες

About Me