2/12/13

ΚΟΥΙΖ

ΓΙΑ ΝΑ ΓΛΥΤΩΣΩ ΑΠΟ ΤΑ emails - ευχαριστώ πάντως - και για να μην διαβάζω τα περί... ΔΡΟΜΕΑ, ΜΛΣ κλπ κλπ η μετοχή είναι αυτή της KLEEMANΝ HELLAS και όσοι την διακράτησαν, να την φυλλάξουν ως κόρη οφθαλμού... Βέβαια το σημερινό +15% ποιος να το περίμενε... ότι θα γινόταν δηλ. σε λίγες ώρες...

ΠΡΟΣΟΧΗ και στην Inform Lycos πριν την ''κυνηγάμε'' σε άλλες περιοχές και χώρες...

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ο σχολιασμός επιτρέπεται μόνο σε εγγεγραμμένους χρήστες

About Me