16/10/13

Ενός ελληνοαμερικανού ψόφησε το σκυλάκι του και ήθελε όταν θα το θάψει στο νεκροταφείο σκύλων και να το ψάλλει ένας παπάς. Πάει στον ελληνορθόδοξο παπά της ενορίας του και του λέει, « θέλω να έρθεις να ψάλλεις τον σκύλο μου όταν θα τον θάβω στο νεκροταφείο».

Του απαντάει ο παπάς «αυτά δεν γίνονται τέκνο μου».

«Και τι να κάνω πάτερ»;

«Πήγαινε στην ενορία των Μορμόνων αυτοί δεν έχουν πρόβλημα να το ψάλλουν».

«Πάτερ επειδή δεν ξέρω από αυτά τα πράγματα, σκοπεύω να δώσω στον παπά δέκα χιλιάδες δολάρια για αμοιβή, τι λες είναι καλά»;

Και ο παπάς ακούγοντας το ποσό λέει «τρελός είσαι άνθρωπέ μου; γιατί δεν μου είπες από την αρχή ότι ο σκύλος ήταν Ελληνορθόδοξος και θα τον θάψω εγώ».


-------------------------
 
 
Μια καθηγήτρια κάποτε με σημάδεψε με τον χάρακα και μου είπε 

  • "στην άκρη του χάρακα  υπάρχει ένας ηλίθιος!". 

Πήρα 4ήμερη αποβολή όταν την ρώτησα.. "Σε ποιά άκρη κυρία;"...!!!"


-------------------------


Μου χτύπησε η γειτόνισσα να της δώσω λίγο καφέ που της είχε τελειώσει.

Φεύγοντας μου λέει: "Είμαι μόνη δίπλα, εάν θέλεις έλα...".

Σιγά μην πάω. Να δεις που βαριέται να τον φτιάξει και θα θέλει να της τον φτιάξω εγώ...!!!


 

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ο σχολιασμός επιτρέπεται μόνο σε εγγεγραμμένους χρήστες

About Me