http://www.newmoney.gr
Στην κοινοπραξία ΑΚΤΩΡ – J&P ΑΒΑΞ - ΤΕΡΝΑ ανατέθηκε από την ΕΓΡΟΣΕ η ολοκλήρωση της σιδηροδρομικής γραμμής Τιθορέας – Δομοκού προϋπολογισμού 415 εκατ. Ευρώ.
Το έργο υλοποιείται στο Νομό Φθιώτιδας μεταξύ των σιδηροδρομικών σταθμών Τιθορέας και Δομοκού. Η νέα χάραξη, μήκους 120 χλμ, έχει σχεδιασθεί για ταχύτητες 160-200 χλμ/ώρα και αντικαθιστά το ορεινό τμήμα της υφιστάμενης μονής σιδηροδρομικής γραμμής.
Το πρώτο τμήμα (Σ.Σ. Τιθορέας - Σ.Σ. Λιανοκλαδίου) περιλαμβάνει την δίδυμη σήραγγα Καλλιδρόμου μήκους 9,036 χλμ, ενώ το δεύτερο (Σ.Σ. Λιανοκλαδίου – Σ.Σ. Δομοκού) διασχίζει το όρος Όθρυς με δίδυμη σήραγγα μήκους 6,38 χλμ και μέσω της αποξηραμένης λίμνης Ξυνιάδας καταλήγει στον Σ.Σ. Δομοκού.
Στο αντικείμενο της εργολαβίας περιλαμβάνονται: οι υπολειπόμενες εργασίες για την ολοκλήρωση της υποδομής, της επιδομής (σκυρογραμμής και σταθερής επιδομής όπου προβλέπεται), σηματοδότησης, ηλεκτροκίνησης, τηλεπικοινωνιακών συστημάτων και των τεχνικών έργων, καθώς και οι εργασίες ανακαίνισης των κτιριακών εγκαταστάσεων Σιδηροδρομικών Σταθμών Τιθορέας, Λιανοκλαδίου, Μώλου και Δομοκού.
Στον διαγωνισμό, που έγινε στις 13 Νοεμβρίου του 2012, προσήλθαν τέσσερις εργοληπτικές επιχειρήσεις (ARCHIRODON GROUP N.V., ΜΟΧΛΟΣ Α.Ε, ΑΚΤΩΡ Α.Τ.Ε. – J &P ΑΒΑΞ Α.Ε. - ΤΕΡΝΑ Α.Ε. Και ΙΝΤΡΑΚΑΤ) εκ των οποίων μειοδότης αναδείχθηκε η κοινοπραξία :ΑΚΤΩΡ Α.Τ.Ε. – J &P ΑΒΑΞ Α.Ε. - ΤΕΡΝΑ Α.Ε.
Η ολοκλήρωση των εργασιών προβλέπεται να γίνει σε 24 μήνες για το πρώτο τμήμα, ενώ το σύνολο του έργου θα είναι έτοιμο σε 32 μήνες.
Με την κατασκευή του τμήματος αυτού της Νέας Σιδηροδρομικής Γραμμής Υψηλών Ταχυτήτων του άξονα ΠΑΘΕ/Π (Πάτρα-Αθήνα-Θεσσαλονίκη-Ειδομένη/Προμαχώνας) θα επιτευχθεί αισθητή μείωση του χρόνου διαδρομής, έτσι ώστε θα είναι εφικτό η απόσταση μεταξύ Αθήνας και Θεσσαλονίκης να καλυφθεί σε 3,5 ώρες.
Το εν θέματι έργο χρηματοδοτείται από το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Ενίσχυση της Προσπελασιμότητας», στο πλαίσιο του Ε.Σ.Π.Α. περιόδου 2007-2013.
Το Στρατηγικό Σχέδιο Επενδύσεων για τον εκσυγχρονισμό του σιδηροδρομικού δικτύου, στο οποίο περιλαμβάνεται η ολοκλήρωση του ηλεκτροκινούμενου άξονα υψηλών ταχυτήτων, στοχεύει στην αύξηση της μεταφορικής ικανότητας, που θα ικανοποιεί αφενός μεν τις απαιτήσεις της διαλειτουργικότητας, αφετέρου δε την ανάπτυξη των εμπορευματικών μεταφορών και την υλοποίηση σημαντικών επενδύσεων για την χώρα μας.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Ο σχολιασμός επιτρέπεται μόνο σε εγγεγραμμένους χρήστες