22/5/13

Δεδομένη η επιστροφή του Παναθηναϊκού στη Λεωφόρο από τη νέα σεζόν...

http://www.sport24.gr/football/omades/Panathinaikos

Η επιστροφή του Παναθηναϊκού στη Λεωφόρο από τη νέα σεζόν είναι δεδομένη. Δείτε πώς εξελίσσονται τα έργα στο "Απόστολος Νικολαΐδης", αλλά και πώς βλέπουν αυτήν την κίνηση οι καταστηματάρχες της περιοχής. (videos)

Στο θρυλικό "Απόστολος Νικολαΐδης" θα αγωνίζεται από του χρόνου και για τουλάχιστον πέντε χρόνια ο Παναθηναϊκός, που επιστρέφει στη Λεωφόρο μετά από πέντε σεζόν.

Τα έργα έχουν ήδη ξεκινήσει και το γήπεδο της Λεωφόρου θυμίζει εργοτάξιο. Ας δούμε όμως ποιες θα είναι τροποποιητικές εργασίες που θα γίνουν.

Σε όλους τους χώρους κάτω από τις θύρες 1 έως 7 γίνονται έργα συντήρησης, καθώς τοποθετούνται πλέγματα στις κολώνες, ελέγχεται το θέμα του φωτισμού, ενώ το χρονοδιάγραμμα τροποποιείται ανάλογα με τις αγωνιστικές υποχρεώσεις της ομάδας.

Συγκεκριμένα, αν ο Παναθηναϊκός χρειαστεί τελικά το γήπεδο για τα προκριματικά του Europa League στα μέσα Ιουλίου, τότε τις επόμενες μέρες θα ενταθεί ο ρυθμός των έργων. Σε διαφορετική περίπτωση, σύμφωνα με το πλάνο, το γήπεδο θα είναι έτοιμο προς χρήση για την πρεμιέρα της Super League της προσεχούς σεζόν.


Τις επόμενες μέρες, το "Απόστολος Νικολαΐδης" θα επιθεωρηθεί από την επιτροπή ελέγχου καταλληλότητας γηπέδων και ανάλογα με τις υποδείξεις της, θα γίνουν βελτιώσεις όπου απαιτούνται, ενώ παράλληλα αυτήν την περίοδο είναι σε εξέλιξη και όλα τα έργα πυρόσβεσης και πυρασφάλειας.

Όπως είναι γνωστό εδώ και αρκετές εβδομάδες, η διοίκηση του "τριφυλλιού" εξετάζει το ενδεχόμενο να αυξήσει τη χωρητικότητα του γηπέδου, τοποθετώντας δύο προκατασκευασμένες σειρές εξεδρών στις δύο κεντρικές θύρες. Ωστόσο, αυτό το ενδεχόμενο φαντάζει δύσκολο και το πιθανότερο σενάριο είναι η χωρητικότητα του γηπέδου να μείνει ως έχει (15.800 θέσεις), ενώ και τα καθίσματα που θα τοποθετηθούν θα έχουν ακριβώς τις ίδιες διαστάσεις με τα προηγούμενα.

Η μόνη περίπτωση να αυξηθεί η χωρητικότητα είναι να προστεθούν νέες κερκίδες, οι οποίες θα έρθουν να "κουμπώσουν" πάνω από τις υπάρχουσες. Φυσικά όλα εξαρτώνται από τα διαθέσιμα κεφάλαια που θα υπάρξουν. Επίσης, υπάρχει η δυνατότητα, σε περίπτωση που ζητηθεί από τους οργανωμένους, να φύγει το διαχωριστικό ανάμεσα στη θύρα 13 και τη θύρα 14 και το πέταλο να γίνει μία μεγάλη και ενιαία θύρα 13.

Επίσης, λόγω του τρόπου που τοποθετήθηκαν τα καθίσματα στο πέταλο των θυρών 6 και 7 κατά τη διάρκεια του πρώτου "λίφτινγκ", το νερό "τρυπούσε" το τσιμέντο, με αποτέλεσμα να "ποτίσει" το συγκεκριμένο κομμάτι του γηπέδου. Γι' αυτό και η οροφή του κλειστού γηπέδου (Τάφος του Ινδού) έσταζε συχνά. Οπότε, όλα τα καθίσματα θα ξηλωθούν και θα ξαναμπούν πάνω σε ειδικές βάσεις.
 Όσον αφορά στον αγωνιστικό χώρο, είναι ο καλύτερος στην Ελλάδα, ενώ έχει και τις μέγιστες διαστάσεις που επιτρέπει η UEFA (105x68). 

Παράλληλα τα αποστραγγιστικά έργα και οι υποδομές του γηπέδου εγγυώνται την ομαλή διεξαγωγή παιχνιδιών κάτω από κάκιστες καιρικές συνθήκες.

Τέλος, στόχος των ανθρώπων του Παναθηναϊκού είναι να λειτουργήσει σε όλες τις θύρες το ηλεκτρονικό εισιτήριο. Ακόμη και στο πέταλο των οργανωμένων.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ο σχολιασμός επιτρέπεται μόνο σε εγγεγραμμένους χρήστες

About Me