7/10/14

Η Jennifer Lawrence έσπασε για πρώτη φορά τη σιωπή της και μίλησε για τις κλεμμένες φωτογραφίες της


Τρίτη, 7 Οκτωβρίου 2014


Η Jennifer Lawrence μίλησε για τις άσεμνες φωτογραφίες που διέρρευσαν στο διαδίκτυο... σε συνέντευξη που έδωσε στο τεύχος Νοεμβρίου του Vanity Fair.
 "Ήμουν πολύ φοβισμένη. Δεν ήξερα πως αυτό θα επηρέαζε τη καριέρα μου". Αυτή ήταν μόνο η αρχή των δηλώσεών της στο περιοδικό. 
 Οι φωτογραφίες της δημοσιεύτηκαν στις 31 Αυγούστου.

Η 24χρονη ηθοποιός δήλωσε με θυμό: "Απλά επειδή είμαι δημόσιο πρόσωπο, απλά επειδή είμαι ηθοποιός αυτό δε σημαίνει ότι το ζήτησα εγώ. Είναι το σώμα μου και πρέπει να είναι επιλογή μου και το γεγονός ότι δεν ήταν στην επιλογή μου το κάνει αηδιαστικό. 
Δε μπορώ να πιστέψω ότι βρισκόμαστε σε έναν τέτοιο κόσμο." Όταν έγινε το περιστατικό η ίδια είχε σκεφτεί να γράψει μια επίσημη επιστολή αλλά όπως είπε η ίδια: "Κάθε φορά που προσπαθούσα να το γράψω έκλαιγα ή νευρίαζα. Άρχισα να γράφω μια απολογία αλλά δεν έχω κάτι για το οποίο πρέπει να ζητήσω συγγνώμη. 
Είχα μια τρυφερή, υγιή, υπέροχη σχέση για 4 χρόνια. Ήταν εξ αποστάσεως και είτε το αγόρι σου θα κοιτάζει αισθησιακές ταινίες, είτε θα κοιτάζει εσένα." Και συνέχισε: "Δεν είναι ένα "ακατάλληλο σκάνδαλο" αλλά ένα σεξουαλικό έγκλημα. Είναι μια σεξουαλική παραβίαση. Είναι αηδιαστικό. Ο νόμος πρέπει να αλλάξει και πρέπει να αλλάξουμε κι εμείς. 
Και αυτός είναι και ο λόγος για τον οποίο αυτές οι ιστοσελίδες είναι υπεύθυνες. Μόνο και μόνο επειδή μπορείς κάποιος να πέσει θύμα εκμετάλλευσης και να παραβιαστεί και η πρώτη σκέψη που περνάει από το μυαλό κάποιου είναι να βγάλει κέρδος από αυτό με ξεπερνάει. Δε μπορώ να φανταστώ ότι είμαστε τόσο αποσπαμένοι από την ανθρωπότητα." Μίλησε ακόμη και για τα γνωστά της πρόσωπα τα οποία είδαν το υλικό. 
 "Όποιος είδε αυτές τις φωτογραφίες διαιωνίζει ένα σεξουαλικό αδίκημα. Και θα έπρεπε να τρέμει από ντροπή. Ακόμη και άτομα που ξέρω και αγαπώ μου είπαν " Είδα τις φωτογραφίες" δε θέλω να νευριάσω αλλά ταυτόχρονα σκέφτηκα , "Δε σου είπα να κοιτάξεις το γυμνό μου σώμα." Μάλιστα δε ξέχασε να αναφερθεί και στη δυσκολία που είχε όταν έπρεπε να τηλεφωνήσει στο πατέρα της για να το πει για το "χακάρισμα". 
 "Όταν έπρεπε να πάρω τηλέφωνο τον μπαμπά μου για να του πω τι έγινε δε σκέφτηκα πόσα λεφτά θα πάρω από το Hunger Games. Σας το εγγυώμαι, ότι όποιος θα είχε την ευκαιρία ανάμεσα σε αυτά τα λεφτά ή να πάρει τηλέφωνο τον μπαμπά του για να του πει ότι έγινε κάτι τέτοιο δε θα άξιζε να το κάνει. Ευτυχώς που εκείνη τη μέρα έπαιζε γκολφ και ήταν σε καλή διάθεση." 
 Ενώ ολοκλήρωσε τις δηλώσεις της για το περιστατικό λέγοντας: 
 "Ο χρόνος γιατρεύει. Δεν κλαίω γι αυτό πια. Δε μπορώ να είμαι άλλο νευριασμένη."

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ο σχολιασμός επιτρέπεται μόνο σε εγγεγραμμένους χρήστες

About Me