26/9/14

ΟΛΠ: Τέλη Νοεμβρίου οι προσφορές για το 67%

Φώτης Κόλλιας
fotisk2@euro2day.gr
Δημοσιεύθηκε: 26 Σεπτεμβρίου 2014 


ΟΛΠ: Τέλη Νοεμβρίου οι προσφορές για το 67% - Τι ζήτησαν οι εκπρόσωποι της APM Terminals
Τρέχουν στον Ταμείο Ιδιωτικοποιήσεων (ΤΑΙΠΕΔ) ώστε να υποβληθούν οι δεσμευτικές προσφορές για το 67% στα τέλη Νοεμβρίου. Ξεκάθαρους όρους ζήτησαν χθες οι εκπρόσωποι του ομίλου APM Terminals, κατά τη διάρκεια της παρουσίασης στο "εικονικό data room".
«Ζεστοί» εμφανίστηκαν χθες οι εκπρόσωποι του πολυεθνικού ομίλου APM Terminals κατά τη διάρκεια των παρουσιάσεων που γίνονται στους υποψηφίους για το 67% του ΟΛΠ ΟΛΠ -0,84%.

Εν τω μεταξύ οι εκπρόσωποι του Ταμείου Ιδιωτικοποιήσεων (ΤΑΙΠΕΔ) υποστήριζαν πως καταβάλλεται προσπάθεια ώστε οι δεσμευτικές προσφορές από τους υποψηφίους να υποβληθούν στα τέλη Νοεμβρίου.

Όμως, τα τέσσερα στελέχη της APM Terminals, που ελέγχεται από τον ναυτιλιακό κολοσσό A. P. Moller – Maersk, άφησαν να εννοηθεί πως οι παρουσιάσεις γίνονται χωρίς να έχει ξεκαθαριστεί η σχέση του ΟΛΠ ΟΛΠ -0,84% με την Cosco ώστε να γνωρίζει ο νέος ιδιοκτήτης του οργανισμού τι θα παραλάβει. 
 

Ο φιλικός διακανονισμός ΟΛΠ ΟΛΠ -0,84% – Cosco εγκρίθηκε στις αρχές της εβδομάδας από το Ελεγκτικό Συνέδριο, αλλά θα χρειαστούν μήνες για να ψηφιστεί από τη Βουλή.

Στο λιμάνι υπενθυμίζουν ότι για τον προηγούμενο διακανονισμό απαιτήθηκε περισσότερο από μισός χρόνος.


Η APM Terminals, που διαχειρίζεται 63 λιμάνια και τερματικούς σταθμούς εμπορευματοκιβωτίων σε 39 χώρες, θεωρείται ο πιθανότερος ανταγωνιστής της Cosco και μοναδική (πλέον) ελπίδα για να εμφανιστεί δεύτερος υποψήφιος στο διαγωνισμό για το 67% του ΟΛΠ ΟΛΠ -0,84%. Σε διαφορετική περίπτωση, ένας ακόμα διαγωνισμός του ΤΑΙΠΕΔ θα προχωρήσει με έναν και μοναδικό υποψήφιο.

Η Cosco και η APM Terminals είναι οι πλέον κινητικοί από τους πέντε ομίλους που πέρασαν στο τελικό στάδιο του διαγωνισμού για τον ΟΛΠ ΟΛΠ -0,84%. Στις παρουσιάσεις εμφανίστηκαν και εκπρόσωποι του ομίλου International Container Terminals Services (ICTS) από τις Φιλιππίνες.

Η ICTS ελέγχει τον τερματικό σταθμό στο λιμάνι της Ριέκα της Κροατίας, ενώ συνολικά διαχειρίζεται διεθνώς περί τους 30 σταθμούς, οι μισοί από τους οποίους βρίσκονται στην Ασία.
Όσο για τους δύο άλλους υποψηφίους που είχαν περάσει στη δεύτερη φάση του διαγωνισμού, τον αμερικανικό κολοσσό Port America Group και την επενδυτική εταιρεία Utilico Emerging Markets (συμμετέχουν κεφάλαια από τη Νέα Ζηλανδία), προς το παρόν αγνοούνται...

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ο σχολιασμός επιτρέπεται μόνο σε εγγεγραμμένους χρήστες

About Me