22/7/14

Βελτιώθηκε η καταναλωτική εμπιστοσύνη στην Ελλάδα


Κατά 2 μονάδες στο β’ τρίμηνο του 2014 σύμφωνα με την Nielsen στις 55 μονάδες, αλλά είναι πολύ χαμηλότερος από τον μέσο παγκόσμιο όρο που είναι 97 μονάδες. 



Βελτιώθηκε η καταναλωτική εμπιστοσύνη στην Ελλάδα στο δεύτερο τρίμηνο του 2014, σύμφωνα με διεθνή έρευνα της εταιρείας Nielsen που διεξάγεται μεταξύ περισσότερων από 30.000 καταναλωτών μέσω του διαδικτύου σε 60 χώρες. 


Ειδικότερα ο δείκτης καταναλωτικής εμπιστοσύνης της Ελλάδας αυξήθηκε κατά 2 μονάδες στις 55 μονάδες, αλλά είναι πολύ χαμηλότερος από τον μέσο παγκόσμιο όρο που είναι 97 μονάδες. 


Εξάλλου, περισσότεροι από τους μισούς καταναλωτές σε όλο τον κόσμο αναμένουν ότι οι προοπτικές απασχόλησης θα είναι από καλές έως εξαιρετικές το επόμενο 12μηνο, κάτι που συνέβαλε στην αύξηση του παγκόσμιου δείκτη καταναλωτικής εμπιστοσύνης κατά μία μονάδα, στο υψηλότερο επίπεδο από το πρώτο τρίμηνο του 2007.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ο σχολιασμός επιτρέπεται μόνο σε εγγεγραμμένους χρήστες

About Me