12/3/14

ΟΛΑ ΕΧΟΥΝ ΕΝΑ ΤΕΛΟΣ ΣΤΗ ΖΩΗ...


Οπως φίλοι μου όλοι καλά γνωρίζουμε, σε όλες τις δραστηριότητες στον κοινωνικό βίο σε κάθε αρχή αντιστοιχεί και ένα τέλος. Από τη νομοτέλεια αυτή δεν θα μπορούσε να ξεφύγει και ο  Μοναχός με τη σημερινή τουλάχιστον μορφή του, όπως άλλωστε τον έχετε γνωρίσει. 

Ο λόγος ουσιαστικά είναι ένας και μοναδικός, αλλά για μένα ο πλέον σημαντικός. Υποχρεώσεις πάσης φύσεως, τόσο οικογενειακές, όσο και επαγγελματικές καθιστούν αδύνατη την ενασχόλησή μου με την παρούσα ιστοσελίδα με τον τρόπο που ο ίδιος θα ήθελα. 

Εύκολη λύση θα αποτελούσε μια πρόχειρη, επιφανειακή επιμέλεια δίχως ιδιαίτερο κόπο, κάτι που όμως αντιβαίνει στις αρχές μου. Οπως πολύ καλά γνωρίζετε, όταν αποφασίσω να ασχοληθώ ενεργά με κάποια δραστηριότητα, το πραγματοποιώ με απόλυτη συναίσθηση των υποχρεώσεών μου απέναντι τόσο σε μένα, όσο και σε εκείνους, στους οποίους απευθύνομαι. 

Λόγω έλλειψης χρόνου φοβούμαι, ότι εάν συνέχιζα, θα ήμουν αναγκασμένος να παραβώ θεμελιώδεις θέσεις μου, αφού μόνο μερικώς θα είχα τη δυνατότητα να αφιερωθώ στο σκοπό που ο ίδιος είχα θέσει για το Μοναχό. 

Μόνο κάτω από άλλες συνθήκες, με σαφώς επαγγελματική υπόσταση και με την ενεργό συμμετοχή αξιόλογων ανθρώπων της αγοράς που γνωρίζουν άριστα το αντικείμενο κάτω από την επίβλεψή μου, θα μπορούσα μελλοντικά να φαντασθώ μια πιθανή επανεμφάνιση του Naked Monk.

Βέβαια θα υπάρχει πάντα η δυνατότητα επικοινωνίας μέσω του "Παρασκηνίου του ΧΑ" στο ΒΝ, όπου με χαρά θα περιμένω τις απόψεις και τις τοποθετήσεις σας.


Ευχαριστώ για την συμμετοχή σας και τον τρόπο που αγκαλιάσατε τη γωνιά αυτή. Και που την είχατε φέρει σε επισκεψιμότητα πιο ψηλά και από επαγγελματικές ιστοσελίδες.


Και αφού είμαστε σε χρηματιστηριακή ιστοσελίδα, να έχετε καλά κέρδη, που με σωστή ανάλυση των δεδομένων με βεβαιότητα θα έρθουν, αλλά πρώτα απ΄όλα να μην απαρνηθείτε ποτέ το ανθρώπινο στοιχείο που μας διακρίνει.

4 σχόλια:

  1. Δήμητρη να είσαι υγειής πάνω απ'όλα και να κάνεις το κέφι σου όπως εσύ το επιθυμείς.Όλα τα υπόλοιπα είναι δευτερευούσης σημασίας...

    Καλή αντάμωση,κάπου θα ξανασυναντηθούμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. …ευχαριστώ Μοναχέ για όσα μέχρι σήμερα (ΚΑΙ από εδώ) μου πρόσφερες
    …δεν αποχαιρετώ την φιλόξενη γωνιά σου, γιατί είμαι σίγουρος ότι θα βρεις τον τρόπο να ξαναγυρίσεις…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλή επιτυχία σε ότι και αν κάνεις Δημήτρη,Θα τα λέμε και μέσω mail.....Νά είσαι πάντα καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. λογω ηλικιας...αποχωρεις στο σωστο τιμίγκ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ο σχολιασμός επιτρέπεται μόνο σε εγγεγραμμένους χρήστες

About Me