24/2/14

ΣΕ ΔΥΣΚΟΛΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΩΝ ΑΝΕΛ

ΚΑΜΜΕΝΟΣ : ΔΥΣΚΟΛΕΥΟΜΑΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΩ ΤΑ ΔΙΔΑΚΤΡΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΟΥ

Αντιμέτωπος με οικονομικές δυσκολίες και κατασχέσεις ακινήτων βρίσκεται ο Πάνος Καμμένος, σύμφωνα με όσα δήλωσε ο ίδιος σε...
συνέντευξή του στην Κυριακάτικη Ελευθεροτυπία. Δηλώνει μάλιστα ότι βρίσκεται αντιμέτωπος με το ενδεχόμενο κατάσχεσης των ακινήτων του από την εφορία ενώ, όπως λέει, δυσκολεύεται να πληρώσει τα δίδακτρα των παιδιών του.

Λέει συγκεκριμένα: «Ήμουν πλουσιόπαιδο, ναι. Σας λέω ότι όποιος είχε την τύχη να έχει μια ακίνητη περιουσία από την οικογένεια του, αυτή την στιγμή δεν έχει την δυνατότητα να πληρώσει τους φόρους που επιβάλλονται. Κανείς ιδιοκτήτης δεν μπορεί να ανταποκριθεί. Και εμάς, θα μας κατασχέσουν ακίνητα, σας το λέω... Δεν κάνω τον φτωχό όταν ξέρω ότι περνούν δύσκολα όλοι όμως έχω κι εγώ καθυστερήσει να πληρώσω τα δίδακτρα των παιδιών μου. Παρότι έχω ένα πολύ καλό μισθό, η γυναίκα μου εργάζεται και έχω μια περιουσία. Όλοι ζοριζόμαστε…».

Σχετικά με τις αποκαλύψεις για τα σκάφη του, δήλωσε: «Πρόκειται για ένα φουσκωτό, που το έχω 15 χρόνια. Στην Ικαρία περνώ με την οικογένειά μου τις καλοκαιρινές διακοπές. Εγώ ξαπλώστρα στη Μύκονο των 3.000 ευρώ δεν είχα ποτέ. Δεν θα με βρουν πουθενά. Εγώ ούτε έχω κλέψει κανέναν ούτε έχω αποκτήσει χρήματα από την πολιτική - μεγαλύτερη δήλωση έκανα όταν μπήκα στην πολιτική, μικρότερη κάνω τώρα. Είπαν για το κότερο του πατέρα μου, το οποίο είναι δηλωμένο στις ελληνικές αρχές, είναι φορολογημένο. Τώρα που θα βγαίνουν οι δικαστικές αποφάσεις από έντιμους δικαστές, που θα έχουν ελέγξει όλα τα χαρτιά, θα δούμε τι θα πουν».

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ο σχολιασμός επιτρέπεται μόνο σε εγγεγραμμένους χρήστες

About Me